نامه اعتراضی نمایندگان سه استان جنوبی به رئیس جمهور درباره شرایط سفید

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، نماینده مردم بندرعباس در مجلس از نامه اعتراضی نمایندگان سه استان جنوبی از جمله هرمزگان به رئیس جمهور درباره سفید اعلام شدن شرایط استان های جنوبی خبر داد.

نامه اعتراضی نمایندگان سه استان جنوبی به رئیس جمهور درباره شرایط سفید

به گزارش وبلاگ پایگاه داده به نقل از فارس، حسن روحانی رئیس جمهوری ایران چند روز پیش درباره آخرین شرایط کووید-19 در ایران گفته بود که شرایط در بخی از استان های کشور همچون هرمزگان سفید است.

دنیاپور سخنگوی وزارت بهداشت هم هفدهم فروردین درباره اینکه کدام استان در شرایط سفید قرار دارند اظهار داشت: هیچ استانی در شرایط سفید از نظر ابتلا به کرونا قرار نگرفته است. ممکن است بین شرایط زرد و قرمز تفاوت هایی در استان ها وجود داشته باشد. نه تنها در ایران، بلکه در هیچ جای دنیا هم نمی شود چنین چیزی را در حال حاضر اظهار داشت.

  • نامه اعتراضی کنندگان سه استان جنوبی به رئیس جمهور درباره شرایط سفید

احمد مرادی کننده و منخب مردم بندرعباس در مجلس دهم و یازدهم گفت: درباره سفید اعلام شدن شرایط استان هرمزگان نامه ای اعتراضی از سوی کنندگان سه استان جنوبی به رئیس جمهور زدیم و تاکید داریم اکنون در هیچ کجای دنیا شرایط سفید نیست. در استان هرمزگان هم شرایط سفید نیست بلکه قرمز است

وی اضافه نمود: تلاش های بسیاری برای مبارزه با ویروس کرونا از سوی نهادهای مختلف به ویژه کادر درمان و پزشکی در حال انجام است.

  • آمار مبتلایان به کووید-19 در هرمزگان تا به امروز

مرادی اضافه نمود: بالای 300 نفر در استان هرمزگان کرونای مثبت دارند و با توجه به این که استان هرمزگان استانی مهاجرپذیر است در روزها و ماه های آینده به پیک کرونا خواهیم رسید.

کننده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم شرح داد: از دولت می خواهیم به استانداران اختیار بدهد تا بر اساس شرایط موجود در استان تصمیم گیری کنند که متاسفانه این اختیار هنوز به استانداران داده نشده و استانداران کشور منتظر دستور از مرکز (تهران) هستند.

به گزارش فارس، تا کنون 77995 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این بین بیش از چهار هزار 869 نفر جان باخته اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نامه اعتراضی نمایندگان سه استان جنوبی به رئیس جمهور درباره شرایط سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه اعتراضی نمایندگان سه استان جنوبی به رئیس جمهور درباره شرایط سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید