نبردهای بزرگی که هنوز در جام جهانی ندیده ایم؛ چشم انتظاری به مدت نامعلوم

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، تکلیف 29 تیم از 32 تیم جام جهانی 2022 قطر معین شده و با انجام قرعه کشی، تیم ها رقبایشان را شناختند.

نبردهای بزرگی که هنوز در جام جهانی ندیده ایم؛ چشم انتظاری به مدت نامعلوم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پایگاه داده، تاریخ جام جهانی پر بوده از مواردی که تیم ها با وجود حضور مکرر در جام جهانی در این مسابقات هرگز با هم روبرو نشده اند و برخورد اول آن ها می تواند بازی ها را مجذوب کننده تر کند. در این بین برخورد دشمنان قدیمی همیشه مورد توجه بوده است.

فرانسه و هلند

فرانسه، با 2 بار سابقه فتح جام جهانی، به عنوان یکی از 8 تیم برتر در سید اول به شانزدهمین جام جهانی اش می رود. با کمال تعجب، فرانسه هرگز در برابر هلند، نایب قهرمان 3 دوره مسابقه قرار نگرفته است؛ هلندی که 10 بار در جام جهانی حضور داشته است.

آرژانتین و دانمارک

جام جهانی قطر حضور هجدهم آرژانتین در این رویداد فوتبالی است. بسیاری امیدوار بودند دانمارک وفرانسه در نیمه نهایی مکزیک 1986 آن هم پس از نمایش چشمگیر دانمارکی ها در مرحله گروهی به مصاف هم بروند اما دانمارک در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب اسپانیا شد. این 2 در فینال جام کنفدراسیون های فیفا در سال 1995 به مصاف هم رفتند که دانمارک 2 بر صفر پیروز شد.

بلژیک و کامرون

بلژیک که در آخرین رتبه بندی فیفا صدر جدول را به برزیل واگذار کرد، ممکن است برای اولین بار در جام جهانی مقابل کامرون قرار بگیرد. نماینده آفریقا برای هشتمین بار در دور نهایی مسابقات حاضر می شود؛ در حالی که بلژیک برای چهاردهمین بار در جام جهانی حاضر می شود.

اروگوئه و لهستان

چهاردهمین جام جهانی اروگوئه (دارنده 2 عنوان قهرمانی جام جهانی) می توانست با اولین رویارویی آن ها لهستان که سابقه 9 بار حضور در جام جهانی را دارد، همراه شود اما فعلا در مرحله گروهی خبری از این اتفاق نیست.

پرتکرارترین بازی های جام جهانی

آرژانتین - آلمان، 7 بار

آلمان - صربستان، 7 بار

آرژانتین - هلند، 5 بار

برزیل - مکزیک، 5 بار

برزیل - هلند، 5 بار

برزیل - صربستان، 5 بار

انگلیس - آلمان، 5 بار

فوتبال 360

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نبردهای بزرگی که هنوز در جام جهانی ندیده ایم؛ چشم انتظاری به مدت نامعلوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبردهای بزرگی که هنوز در جام جهانی ندیده ایم؛ چشم انتظاری به مدت نامعلوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید