هشدار زرد دریایی؛ احتیاط در تردد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرگزاری خبرنگاران-سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد دریایی از افزایش سرعت وزش باد در بعضی منطقه ها و احتمال اختلال در فعالیت های دریایی اطلاع داد.

هشدار زرد دریایی؛ احتیاط در تردد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پایگاه داده به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای نسبت به سامانه افزایش سرعت باد از روز پنجشنبه نوزدهم اسفندماه تا ظهر روز آدینه بیستم اسفند هشدار داد.

بر اساس این اطلاعیه نوع مخاطره افزایش ارتفاع امواج در سواحل حداکثر تا یک و نیم متر و در فراساحل حداکثر تا دو متر اعلام شده و منطقه اثر آن در روز پنج شنبه منطقه ها ساحلی و دور از ساحل استان های گیلان و مازندران خواهد بود.

این سامانه در روز آدینه نیز برای منطقه ها ساحلی و دور از ساحل استان گیلان فعال خواهد شد.

اثر مخاطره این سامانه را اختلال در تردد با قایق های سبک و تفریحی به ویژه در نواحی فراساحل، احتمال آسیب به قفس ها و پاره شدن تور های صیادی و احتمال اختلال در سایر فعالیت های دریایی اعلام شده است.

سازمان هواشناسی به محدودیت در تردد با قایق ها و شناور های سبک و تفریحی، اعمال محدودیت در فعالیت های دریایی بویژه در منطقه ها فراساحل، احتیاط در تردد با شناور های نیمه سنگین و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت توصیه نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "هشدار زرد دریایی؛ احتیاط در تردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار زرد دریایی؛ احتیاط در تردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید