همکاری های مشترک مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با سازمان فاوا

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با حضور در سازمان فاوا بر شکل گیری همکاری های مشترک تاکید نمود.

همکاری های مشترک مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با سازمان فاوا

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ پایگاه داده، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با حضور در سازمان فاوا بر شکل گیری همکاری های مشترک تاکید نمود. در این ملاقات که 31 فروردین ماه برگزار گردید، محمد علی الفت پور و هادی محضرنیا به آنالیز شرایط سامانه های مرتبط با این مرکز پرداختند و بر شکل گیری همکاری های مشترک در راستای ارتقاء سطح کیفی و بهره برداری بیشتر از این سامانه ها تاکید نمودند.

هادی محضرنیا سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران در مورد این ملاقات اظهار کرد: مسائلی که بین سازمان و مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران وجود دارد از جنس مسائل کلان مدیریت شهری بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است و به محض اطلاع از وجود بعضی مسائل که منجر به کندی در فرایند تصمیم گیری ها شده است، اقدام به برگزاری این جلسه مشترک کردیم.

وی گفت: کوشش کردیم در این جلسه به فرایند امور اجرایی سرعت بخشیم و در این راستا اقدام به همفکری و تصمیم گیری نمودیم و نتایج این جلسه، منجر به باز شدن بعضی گره هایی می گردد که از فقدان ارتباط موثر شکل گرفته بودند و به زودی دستاورد های این تعامل در شهرداری تهران دیده خواهد گردد.

محمدعلی الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران نیز ضمن تبریک انتصاب سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران، اظهار کرد: مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران یک عنصر و رکن اصلی در کنار فاوا است و ما در جهت هوشمندسازی شهرداری تهران کوشش می کنیم با یاری سازمان و با حضور محضرنیا در جایگاه مدیریت، همکاری های فی مابین را توسعه دهیم.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: از ابتدای حضور زاکانی شهردار تهران، موضوع هوشمندسازی مدیریت شهر تهران در دستور کار جدی بدنه شهرداری تهران است و امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده، در امسال اقدامات موثری را به انجام رسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همکاری های مشترک مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با سازمان فاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های مشترک مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با سازمان فاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید