جزییات ساخت بزرگراه و تونل تازه در تهران از زبان زاکانی ، نوسازی آسفالت 12 بزرگراه تا پایان شهریور

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، شهردار تهران از ساخت دو بزرگراه و یک آزاد راه در تهران خبر داد و درباره جزییات آن توضیحاتی ارائه کرد.

جزییات ساخت بزرگراه و تونل تازه در تهران از زبان زاکانی ، نوسازی آسفالت 12 بزرگراه تا پایان شهریور

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، علیرضا زاکانی در نشست خبری خود در روز دوشنبه ، یازدهم اردیبهشت در پاسخ به اولین سوال خبرنگاری در خصوص سرانجام بزرگراه سازی در تهران، گفت: ما تهران را به سمت شهری انسان محور از طریق مناسب سازی مسیرها که تردد کمتر باشد، پیش می بریم و در نظر داریم با توسعه هوشمندسازی سفرها را کاهش دهیم.

او با بیان اینکه امروز در تهران دو بزرگراه و یک آزادراه در حال ساخت است، گفت: بزرگراه شهید شوشتری از بزرگراه رستگار تا یاسینی تکمیل کننده رینگ شرقی تهران است و بال غربی بزرگراه یادگار امام نیز در تفاهمی که با وزارت دفاع و ارتش صورت گرفت عملیات اجرایی آن شروع شده و در یک مدت زمان تعیین به بهره برداری می رسد و همچنین پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 نیز فاز اول آن در سال جاری افتتاح می شود.

مدیریت شهری دوره قبل روی پروژه ها خاک ریخته بود | می گفتند باید تهران را گران کنیم | افزایش صدور پروانه در بافت فرسوده

شهردار تهران اضافه نمود: بر اساس مبالغ سال گذشته تکمیل بزرگراه شوشتری به 6000 میلیارد تومان، یادگار امام به 2500 میلیارد تومان و تکمیل بزرگراه شهید بروجردی به 1000 میلیارد تومان احتیاج دارد که احتمالا این اعداد افزایش می یابد.

اواضافه نمود: ساخت تونل شهید متوسلیان نیز در حال برگزاری مناقصات است اما دقت داشته باشید که تکمیل تونل شهید متوسلیان به 30 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد و همچنین شروع مطالعات رینگ شمالی تهران شروع شده است.

سال جاری یک میلیون و 500 هزار تن آسفالت ریزی در تهران خواهیم داشت

شهردار تهران در ادامه به سوال خبرنگار دیگری درباره مقدار آسفالت ریزی در تهران گفت: تهران سالانه به بیش از 11 میلیون متر مربع آسفالت احتیاج دارد که حداقل بتوانیم 10 درصد آسفالت معابر را بازسازی کنیم،چنین ظرفیتی در تهران وجود نداشت، اما سعی کردیم برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم به گونه ای که دو کارخانه تازه آسفالت در تهران راه اندازی شد و در نظر داریم سال جاری یک میلیون و 500 هزار تن به صورت حداقلی در نیمه اول سال آسفالت ریزی در معابر داشته باشیم.

نوسازی آسفالت 12 بزرگراه در تهران

وی اضافه نمود: در شش ماه اول سال جاری آسفالت 12 بزرگراه انجام می شود، اما در نظر داریم دو سوم آسفالت های تولیدی را در سطح معابر درجه 2 و 3 و کوچه ها استفاده کنیم و دقت داشته باشید که هم کیفیت و هم شرایط آسفالت تغییر کرده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزییات ساخت بزرگراه و تونل تازه در تهران از زبان زاکانی ، نوسازی آسفالت 12 بزرگراه تا پایان شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات ساخت بزرگراه و تونل تازه در تهران از زبان زاکانی ، نوسازی آسفالت 12 بزرگراه تا پایان شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید