چهار تماشاخانه سیار جدید از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، رونمایی می شود

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، تهران (پانا) - چهار تماشاخانه سیار جدید کانون، با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان رونمایی می شود.

چهار تماشاخانه سیار جدید از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، رونمایی می شود

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار جدید کانون، روز دوشنبه 16فروردین 1400در مجتمع کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، واقع در شهرک قدس تهران برگزار می شود که با رونمایی از این تماشاخانه ها، تعداد آن تماشاخانه ها به شش تماشاخانه خواهد رسید.

تماشاخانه های سیار جدید کانون، تنها یک صحنه برای اجرای تئاتر کودک و نوجوان نبوده بلکه با استفاده از امکانات نوین صدا و تصویر و تلویزیون شهری، امکان نمایش فیلم برای بچه ها و نوجوانان و... را نیز فراهم کرده است.

براساس این خبر، بودجه این تماشاخانه ها از محل کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی، تأمین شده است.

شایان ذکر است، اولین تماشاخانه سیار کانون در سال 1397، هم زمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان و دومین آن نیز در سال 1398در آستانه اربعین حسینی رونمایی شد.

پیش از این نخستین تریلی تئاتر سیار کانون از سال 1351در روستاهای مختلف سراسر کشور خدمات رسانی فرهنگی داشت که همچنان به عنوان خودروی پشتیبان، کتاب خانه و حمل تجهیزات مورد نیاز، در کنار تماشاخانه های جدید فعالیت می کند.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، امیدوار است سفر این تماشاخانه ها به شهرها و روستاهای ایران پس از دوران سخت شیوع بیماری کرونا آغاز شود و نویددهنده روزهای شاد و پر از سلامت و امید برای بچه ها و نوجوانان باشد.

لازم به ذکر است، دو تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان روزهای 3تا 7فروردین1400با ویژه برنامه پیک امید در تهران 1400 میهمان بچه ها و نوجوانان حاشیه شهر تهران بودند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "چهار تماشاخانه سیار جدید از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تماشاخانه سیار جدید از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید