چگونه ظاهر محیط اداری خود را با انواع پارتیشن مدرن کنیم؟

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، رپرتاژ آگهی - هر روز بر پیشرفت علم در تمام حوزه ها، به خصوص در حوزه دکوراسیون افزوده می شود. علاوه بر آن دکوراسیون همواره به سمت مدرن شدن پیش می رود. دکوراسیون داخلی مدرن به دلیل تنوع و زیبایی که دارد، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آید که با وجود مبلمان اداری مدرن در محیط های اداری، چرا همچنان مدرن بودن در فضای اداری شما دیده نمی شود؟

چگونه ظاهر محیط اداری خود را با انواع پارتیشن مدرن کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم شاید هر یک از فضاهای اداری را به خوبی تعیین نکرده و یا از وسایل مناسب جهت تقسیم بندی فضا استفاده نکرده اید.

در این گزارش که توسط کارشناسان شرکت آفن تهیه شده است شما را با استفاده از انواع پارتیشن ها جهت مدرن کردن محیط اداری آشنا خواهیم کرد.

استفاده از انواع پارتیشن اداری جهت مدرن کردن فضای اداری

پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت در فضاهای اداری هستند. اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خرید مبلمان اداری به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک زیادی می کنند. انواع پارتیشن اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف (MDF) تولید می شوند. به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب بندی رنگ، متریال و ملزومات آن قیمت پارتیشن اداری متفاوت و متنوع است ولی نصب پارتیشن به خصوص پارتیشن اداری شیشه ای می تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد.

پارتیشن ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند انواع پارتیشن اداری شامل پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن MDF، پارتیشن بلوک شیشه ای، پارتیشن متحرک، پارتیشن شیشه و استیل، پارتیشن ریلی و… است که هرکدام از این پارتیشن ها در 2 نوع تک جداره و دو جداره به بازار عرضه شده اند. در هنگام انتخاب پارتیشن اداری شناخت انواع پارتیشن اداری و ویژگی ها می تواند به شما در انتخاب کمک کند تا پارتیشن اداری مدرن مناسبتان را برگزینید.

استفاده از پارتیشن اداری مدرن برای محیط اداری

پارتیشن شیشه ای از انواع پارتیشن های مورد استفاده

یکی از انواع پارتیشن ها که این روزها مورد توجه بسکمک از افراد قرار گرفته است، پارتیشن شیشه ای فریم لس می باشد. این نوع پارتیشن به دلیل مزایایی که دارد می تواند انتخاب مناسبی بعنوان پارتیشن مدرن برای تمام محیط های اداری باشد.

پارتیشن شیشه ای چیست؟ این سوالی است که ممکن است برای بسکمک از افراد که قصد خرید پارتیشن شیشه ای فریم لس را دارند، به وجود آمده باشد. پارتیشن شیشه ای به دلیل ویژگی هایی که دارد به خوبی می توانند نور را در فضا پخش کند. درست است استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضا استفاده شده و موجب می شود فضاها از هم تفکیک شوند، اما بخاطر استفاده از پارتیشن تمام شیشه، به هنگام نصب پارتیشن شیشه ای فضا کوچک به نظر نخواهد آمد.

از پارتیشن شیشه ای اداری بیشتر در فضاهای لوکس و مدرن اداری بسیار استفاده می شود و بیشترین استفاده ای که از پارتیشن شیشه ای می شود در قسمت کنفرانس و مدیریت می باشد.

اگر قصد خرید پارتیشن شیشه ای ارزان و قیمت مناسب را دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت آفن، مناسب ترین پارتیشن مورد استفاده خود را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید.

از ویژگی های انواع پارتیشن های فریم لس، می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:

* فریم آلومینیومی 4 سانت

* شیشه های 10 میل سکوریت شده

* دارای جذابیت و جلوه بسیار

* نسبت به دیگر پارتیشن ها از ضخامت کمتری برخوردار می باشد

* نحوه نصب سریع و آسان

* داشتن عملکرد صوتی آکوستیک تا 47 دسی بل

* قابل اجرا با ارتفاع استاندارد و یا با ارتفاع کامل

* دارای طیف گسترده از رنگ های متنوع برای شیشه و همینطور فریم

استفاده از پارتیشن شیشه ای مدرن برای محیط اداری

بهترین پارتیشن های اداری را از کجا می توانیم خریداری کنیم؟

اگر به دنبال پارتیشن مناسب برای محیط اداری خود هستید، ما به شما پارتیشن اداری آفن را پیشنهاد میکنیم. پارتیشن های اداری که توسط شرکت آفن ارائه می شود، علاوه بر تنوعی که در طرح و رنگ دارند، از استحکام و همینطور قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

علاوه بر انواع پارتیشن، شما عزیزان می توانید نسبت به خرید انواع مبلمان اداری مانند انواع میز اداری و همینطور انواع صندلی اداری از وب سایت آفن (www.afn-furniture.com) نیز اقدام کنید

آفن به عنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "چگونه ظاهر محیط اداری خود را با انواع پارتیشن مدرن کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ظاهر محیط اداری خود را با انواع پارتیشن مدرن کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید