گوشی وان پلاس 9RT و هدفون وان پلاس بادز Z2 هفته آینده معرفی می شوند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، شرکت وان پلاس مدتی قبل اظهار داشت که گوشی 9RT سال جاری راهی بازار نمی گردد ولی چندین گزارش مختلف از ساخت این گوشی خبر دادند. حالا وان پلاس اعلام نموده که گوشی وان پلاس 9RT و هدفون بی سیم بادز Z2 در تاریخ 21 مهر معرفی خواهند شد.

گوشی وان پلاس 9RT و هدفون وان پلاس بادز Z2 هفته آینده معرفی می شوند

این دو محصول در چین رونمایی می شوند و هنوز معلوم نیست که آیا راهی بازارهای جهانی هم خواهند شد یا نه. باید خاطرنشان کنیم وان پلاس 9R هم فقط در بازار چین و هند عرضه شد و به همین دلیل احتمالا گوشی 9RT هم فقط در این دو بازار به دست کاربران می رسد.

در همین رابطه شب گذشته تصاویر رندر وان پلاس 9RT منتشر شد که جزئیات طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد. روی هم رفته به نظر می رسد این گوشی بهتر از وان پلاس 9R خواهد بود اما از طرف دیگر از امکانات کمتری نسبت به وان پلاس 9 بهره می برد.

در کنار این گوشی، هدفون بی سیم وان پلاس بادز Z2 معرفی خواهد شد. بنا به گزارش های مختلف، این هدفون از بلوتوث 5.2، گواهی IP55 و حذف صدای محیط بهره می برد و حداکثر عمر باتری آن به 7 ساعت می رسد که در صورت استفاده از کیس شارژ، باتری آن تا 38 ساعت می تواند انرژی لازم را تأمین کند. روی هم رفته به نظر می رسد این هدفون نسبت به نسل قبلی یک ارتقای قابل توجه محسوب می گردد.

احتمالا تا زمان برگزاری این رویداد، جزئیات بیشتری از این دو محصول فاش می گردد. امیدواریم وان پلاس قیمت مناسبی را برای جدیدترین گوشی و هدفون بی سیم خود در نظر گرفته باشد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی وان پلاس 9RT و هدفون وان پلاس بادز Z2 هفته آینده معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی وان پلاس 9RT و هدفون وان پلاس بادز Z2 هفته آینده معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید