یاماها نسل تازه موتورسیکلت سوپراسپرت R7 را رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، یاماها از موتورسیکلت نو خود با نام YZF-R7 2022 رونمایی کرد تا هم موتورسواران تازه کار و هم طرفداران قدیمی این برند، گزینه ای ایدئال برای راندن در سال آینده داشته باشند.

یاماها نسل تازه موتورسیکلت سوپراسپرت R7 را رونمایی کرد

دهه هاست که طرفداران موتورسیکلت های یاماها (Yamaha) بر محصولاتی سوار می شوند که این شرکت ژاپنی آن ها را سوپراسپرت می نامد. خط فراوری فعلی این رده با حدود 5 مدل، اکنون شاهد نوترین عضو خود است.

موتورسیکلت یاماها YZF-R7 یک سوپراسپرت میانه است و درست در میان مدل ابتدایی تر YZF-R3 و مدل میانه تر یعنی YZF-R1 قرار می گیرد. به گفته یاماها این موتورسیکلت نه تنها با درنظر دریافت خواسته های موتورسواران نو ساخته شده، بلکه برای افراد باتجربه هم که در پی یک موتورسیکلت با قیمت مناسب و دارای ویژگی های معتبر مسابقه ای هستند، مناسب است.

YZF-R7 از پایه با یک شاسی سبک و یک قاب فولادی ساخته شده است. در مقایسه با دیگر موتورسیکلت های این خانواده ابعاد آن بهبود یافته است و دسته، دم و فاصله بین دو چرخ که اکنون 139.4 سانتی متر است، همه اصلاح شده اند تا یک تجربه روان از سواری را ارائه دهند و تسلط راکب هنگام چرخش بیشتر گردد.

در قلب ظاهر مجذوب کننده این موتورسیکلت یک موتور دو سیلندر چهار زمانه و خطی 689 سی سی با پیستون های آلومینیومی پرداخت شده، جای گرفته که به یک جعبه دنده 6 سرعته با کلاچ تر چند صفحه ای متصل است. این مجموعه توان 72.4 اسب بخار (با 8750 دور در دقیقه) و 67 نیوتن متر گشتاور (با 6500 دور در دقیقه) فراوری می نماید.

قاب و موتور به وسیله یک اتصال دهنده 41 میلی متری با فنر بهینه شده پشتیبانی می شوند. این میله برای پیش بار، حرکت بازگشتی و فشرده سازی قابل تنظیم است. ترمزهای این موتورسیکلت هم به سخت افزار برمبو (Brembo) متکی هستند.

یاماها YZF-R7 2022 بعلاوه دارای یک نمایشگر ابزار دیجیتال LCD کامل و بزرگتر است که بخش هایی برای ساعت، دنده، کیلومتر تعداد و دورسنج هم دارد. بعلاوه دسته فرمان نوی وجود دارد که به موتورسوار امکان کنترل و انتخاب بهتر ویژگی های این وسیله نقلیه دو چرخ را می دهد.

طبق اعلام یاماها عرضه R7 نو از ماه ژوئن در نمایشگاه های آمریکا در دو رنگ آبی یاماها (Yamaha Blue) و سیاه عملکردی (Performance Black) دردسترس خواهد بود. قیمت اولیه این موتورسیکلت 8999 دلار مشخص شده است و این سازنده ژاپنی پیش فروش آن را از هم اکنون شروع نموده است. باید دید سوپربایک نو این شرکت با قیمت حدود 9 هزار دلار چقدر نظر طرفداران را جلب خواهد نمود.

عکس ها: موتورسیکلت یاماها YZF-R7 2022

Credit: Yamaha

منبع: Auto Evolution

منبع: دیجیکالا مگ

به "یاماها نسل تازه موتورسیکلت سوپراسپرت R7 را رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاماها نسل تازه موتورسیکلت سوپراسپرت R7 را رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید