آمار عجیب از کاهش مصرف گوشت و مرغ در کشور!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور از کاهش مصرف گوشت و مرغ در کشور اطلاع داد.

آمار عجیب از کاهش مصرف گوشت و مرغ در کشور!

به گزارش ایسنا، مسعود رسولی، در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت گوشت در تقاضا برای خرید تغییری ایجاد نموده است یا خیر؟ گفت: سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف گوشت 50 درصد و مصرف مرغ 30 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: این کاهش تقاضا باعث شده که شرکت های بسته بندی با مشکلاتی روبه رو شوند. زیرا شرکت های بسته بندی برای فراوری مشخصی هزینه نموده اند، اما به دلیل کاهش تقاضا فراوریات آن ها نیز کم شده است. این شرکت ها اگر تعدیل نیرو نمایند به راحتی نمی توانند نیرو جذب نمایند و اگر نیرو های خود را نگه دارند دخل و خرجشان به هم نمی رسد.

دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور در پاسخ به اینکه آیا بالاتر بودن قیمت گوشت و مرغ بسته بندی شده دلیل کاهش تقاضای این محصولات در بازار نیست، گفت: بسته بندی محصولات از نظر ما هزینه اضافی ندارد، زیرا بسته بندی سودش را از ضایعات بدست می آورد. به عبارت دیگر وقتی مردم مرغ کامل خریداری می نمایند پوست و ضایعات آن را دور می ریزند، ولی شرکت های بسته بندی ضایعات را می فروشند و از پول آن برای بسته بندی استفاده می نمایند.

منبع: فرارو

به "آمار عجیب از کاهش مصرف گوشت و مرغ در کشور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب از کاهش مصرف گوشت و مرغ در کشور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید