آمریکایی ها را نقره داغ شدند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرگزاری خبرنگاران-آمریکایی ها امشب فشار ناشی از افزایش ناگهانی قیمت ها در سوپرمارکت ها را به شدت احساس می نمایند.

آمریکایی ها را نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پایگاه داده به نقل از شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز، افزایش قیمت ها در امریکا ناشی از مجموعه ای از عوامل است، اما این وضع چه زمانی انتها خواهد یافت؟

خبرنگار ای بی سی نیوز در گزارشی در این باره گفت: مشتریان خواربارفروشی ها با قیمت های تورمی رو به رو شدند که سال ها ندیده بودند. قیمت شیر چهار ممیز شش دهم درصد بیشتر از سال گذشته شده است. قیمت نان چهار درصد افزایش یافته است. قیمت مرغ، ماهی و تخم مرغ هم 13 درصد بیشتر شده است. این قیمت ها مشتریان را شوکه کرد.

یکی از شهروندان گفت: یک پوند (حدود 500 گرم) مرغ چرخ نموده معمولاً حدود سه دلار و 99 سنت است. دیروز که به فروشگاه رفتم دیدم قیمتش هفت دلار و 99 سنت شده است.

حتی قیمت های بالاتر هم به زودی در راه است.

به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، شرکت هایی همانند جنرال میلز و کرفت هاینز قصد دارند قیمت همه اقلام از خردل گرفته تا کورن فلکس و ژله را برای عمده فروشان بیشتر افزایش دهند، چرا که خودشان با هزینه های فزاینده ای همانند افزایش قیمت حمل بار به دلیل افزایش قیمت نفت، افزایش قیمت خوراک دام، افزایش دستمزد کارگر به دلیل کمبود کارگر و مسائل ناشی از کرونا برای زنجیره عرضه رو به رو هستند.

جیسون گلدبرگ، افسر ارشد راهبرد تجارت در شرکت تبلیغاتی پابلیسیس گفت: واقعاً نمی توان با یک عصای سحرآمیز مشکل زنجیره عرضه را حل کرد.

یکی از شهروندان گفت: اول می گذارم پسرم غذا بخورد، به این ترتیب مجبور خواهم شد خودم کمتر غذا بخورم.

بسیاری از کارشناسان مالی در امریکا پیش بینی می نمایند قیمت بسیاری از کالا ها در شش ماه آینده 10 تا 20 درصد افزایش یابد.

این امید هست که پس از پشت سر گذاشتن سویه اخیر کرونا، قیمت ها تثبیت گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آمریکایی ها را نقره داغ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها را نقره داغ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید