اختصاص 20 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان شهروندان سنندجی در روز طبیعت

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرنگاران/کردستان رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اختصاص 20 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان شهروندان در روز طبیعت اطلاع داد و گفت : این اتوبوس ها از ساعت 10 صبح الی 21 شب و در مسیرهای میدان انقلاب تا پاسگاه انتظامی صلوات آباد، میدان آزادی تا نرسیده به پل گزنه، میدان بیسارانی در خیابان 17 شهریور تا گردنه آریز و میدان سهروردی تا روستای سراب قامیش اقدام به جابجایی شهروندان می نمایند.

اختصاص 20 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان شهروندان سنندجی در روز طبیعت

سامان سعیدی در گفت وگو با وبلاگ پایگاه داده اظهار کرد: افزایش ترددها در روز 13 فروردین بواسطه حضور شهروندان در دامن طبیعت باعث ایجاد ترافیک به ویژه در جهتهای خروجی سطح شهر می گردد.

سعیدی اظهار داشت: یکی از راهکارهای کاهش ترافیک در این روز استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و بعلاوه کاهش ترافیک این سازمان تمهیدات و برنامه ریزی لازم را صورت داده است.

سعیدی از اختصاص 20 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان شهروندان سنندجی در روز طبیعت اطلاع داد و گفت: ناوگان اتوبوس رانی این سازمان از ساعت 10 صبح الی ساعت 21 شب روز شنبه 13 فروردین اقدام در چهار جهت اقدام به جابجایی شهروندان می نمایند.

سعیدی اظهار داشت: اتوبوس های این سازمان در جهتهای میدان انقلاب تا پاسگاه انتظامی صلوات آباد، میدان آزادی تا نرسیده به پل گزنه، میدان بیسارانی در خیابان 17 شهریور تا گردنه آریز و میدان سهروردی تا روستای سراب قامیش اقدام به جابجایی شهروندان می نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: شهروندان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش و روانسازی ترافیک در روز 13 فروردین همکاران این سازمان را کمک کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اختصاص 20 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان شهروندان سنندجی در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 20 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی رایگان شهروندان سنندجی در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید