اعتبار سفر رئیس جمهور به میراث فرهنگی خراسان جنوبی اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، اعتبار سفر رئیس جمهور به میراث فرهنگی خراسان جنوبی اختصاص یافت.

اعتبار سفر رئیس جمهور به میراث فرهنگی خراسان جنوبی اختصاص یافت

حسن رمضانی اضافه نمود: این اعتبار طی سالهای 1400 و 1401 به میراث فرهنگی خراسان جنوبی ابلاغ خواهد شد.

وی بیان نمود: اعتبار اختصاص یافته در بین تمامی شهرستان های استان توزیع خواهد شد و صرف بازسازی آثار تاریخی، تامین زیرساخت های گردشگری و توسعه صنایع دستی خراسان جنوبی می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز نیز بازسازی 20 بنای تاریخی را در خراسان جنوبی با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز کردیم که برای نوروز تعدادی از آنان آماده سازی خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای امسال یک میلیارد تومان برای بافت های تاریخی استان تخصیص پیدا نموده و ثبت تک بناها، مشارکت مردم در بازسازی خانه ها و مساجد و بهسازی معابر از جمله برنامه هایی است که میراث فرهنگی در بافت های تاریخی دنبال می نماید.

رمضانی اضافه نمود: بعلاوه از ابتدای امسال تا به امروز در حوزه صنایع دستی هشت میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که برای 650 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی گفت: 23 اثر تاریخی این استان در 10 ماه امسال ثبت ملی شده و مجموع آثار خراسان جنوبی در لیست میراث ملی به 955 اثر رسیده است.

منبع: همگردی

به "اعتبار سفر رئیس جمهور به میراث فرهنگی خراسان جنوبی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار سفر رئیس جمهور به میراث فرهنگی خراسان جنوبی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید