افشای تصاویر نو گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، رویداد Galaxy Unpacked 2022 سامسونگ در تاریخ 10 آگوست برگزار خواهد شد. این شرکت در این رویداد دو گوشی هوشمند تاشو تازه گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 5G را عرضه خواهد نمود.

افشای تصاویر نو گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، انتظار می رود در کنار این دو گوشی، سامسونگ دو ساعت هوشمند تازه از سری گلکسی واچ 5 یعنی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را نیز عرضه کند.

سامسونگ هنوز به طور رسمی جزئیات این ساعت های هوشمند را منتشر نکرده است. با این حال، شایعاتی در مورد بعضی جزئیات این ساعت های هوشمند منتشر شده است. ساعت های هوشمند ممتاز تازه سامسونگ به منظور رقابت با اپل واچ سری 8 آینده طراحی می شوند. گلکسی واچ 5 در طراحی دایره ای نسبتاً مشابه مدل های گلکسی واچ 4 عرضه خواهند شد. گلکسی واچ 5 پرو در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه می گردد.

گفته می گردد که نوع 40 میلی متری گلکسی واچ 5 در رنگ های پینک گلد، گرافیتی و نقره ای و نوع 44 میلی متری در رنگ های گرافیتی، نقره ای و یاقوت کبود عرضه خواهند شد. ساعت های هوشمند تازه گلکسی با بسیاری از ویژگی های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام، از جمله سنسور دمای تازه برای تشخیص تب عرضه می شوند.

این شرکت بعلاوه ویژگی های اکوسیستمی تازهی را در سری گلکسی واچ 5 که با تلفن های هوشمند و لپ تاپ های گلکسی کار می نمایند، معرفی خواهد نمود. سری ساعت های هوشمند گلکسی واچ 5 تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم خواهد بود و با GPS داخلی عرضه می شوند.

منبع: mysmartprice

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر نو گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر نو گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید