اندازه و قیمت احتمالی اپل ایرتگز معین شد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، یکی از افشاگران مشهور به تازگی اعلام نموده که ردیاب های ساخت اپل موسوم به ایرتگز کمی عظیم تر از سکه 50 سنتی هستند و حدود سه برابر این سکه ها ضخامت دارند. همچنین او اعلام نموده که این ردیاب ها با قیمت 39 دلار به دست کاربران می رسند.

اندازه و قیمت احتمالی اپل ایرتگز معین شد

به گفته Max Weinbach، ابعاد ایرتگز 32 در 32 در 6 میلی متر است و این یعنی کوچک تر از گلکسی اسمارت تگز سامسونگ (با ابعاد 39 در 39 در 9 میلی متر) محسوب می گردد. همچنین مدتی قبل شایعه ای در رابطه با عرضه دو مدل از ایرتگز با دو اندازه متفاوت مطرح شد که معین نیست چه تفاوت هایی با هم دارند.

بر اساس تصاویر پیدا شده در کدهای iOS 13، این ردیاب ها از طراحی مدور بهره می برند، سفید رنگ هستند و بر روی آن ها لوگوی اپل قرار گرفته است. طبق آنالیز های انجام شده بر روی نسخه بتا iOS 14.5، متخصصین با یک قابلیت جدید موسوم به Items روبرو شده اند که به طور پیش فرض فعال است. به همین خاطر برآورد های زیادی در خصوص عرضه این محصول در آینده نزدیک مطرح شده است. اپل اعلام نموده که iOS 14.5 در اوایل فصل بهار معرفی می گردد ولی هنوز تاریخ معینی برای این کار اعلام نشده است.

همچنین یکی دیگر از افشاگران مدتی قبل اعلام نمود که احتمالا در ماه آینده میلادی شاهد برگزاری مراسم اپل برای معرفی محصولات جدید خواهیم بود. البته از آنجایی که طی 11 سال گذشته اپل هیچ مراسمی را در ماه آوریل برگزار ننموده، احتمال نادرست بودن این شایعه بالا است.

در هر صورت به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد معرفی مدل جدید آیپد پرو و ایرتگز خواهیم بود. خبرگزاری بلومبرگ هم به تازگی اعلام نموده که در ماه آوریل می توانیم انتظار معرفی مدل های جدید آیپد پرو را داشته باشیم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اندازه و قیمت احتمالی اپل ایرتگز معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندازه و قیمت احتمالی اپل ایرتگز معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید