طراحی گرافیکی و چاپ

به مناسبت 50سالگی موبایل در دنیا و 30 سالگی در ایران

در روزهای اخیر شاهد پنجاهمین سالگرد نخستین تماس پیروز تلفنی با موبایل از گوشه خیابانی در نیویورک از طریق مارتی کوپر که اکنون 94 سال دارد مهندسی بودیم که به رقبایش در یک شرکت دیگر خبر داد اختراعش به نتیجه رسیده است.

21 فروردین 1402

خرید 39 مدل تاپ ورزشی مردانه با کیفیت فوق العاده

برندهای ترکیبی از لباس های اسپرت مردانه و مدل های لباس ورزشی کلاسیک ، مدل های لباس اسپرت مردانه را مدرن تر و چشم نوازتر نموده اند. در این میان ، تاپ ورزشی مردانه علاوه بر استفاده در باشگاه ها مناسب استایل خاص برای مناسبت های مختلف است. در ادامه درباره...

27 تیر 1401

لوکس ترین هتل های دبی با چشم اندازی بی نظیر

اگر قصد دارید از چشم انداز ها ساحل، غذاهای درجه یک و امکانات رفاهی عالی در دبی لذت ببرید در یکی از بهترین هتل های لوکس این شهر دبی اقامت کنید. دبی که یکی از سریع ترین شهرهای در حال رشد جهان است، برخی از بی نظیرترین هتل های خلیج فارس را در خود جای داده است.

3 تیر 1401

جنگ زده ای که خانه اش را به خاطر نیما ترک نکرد!

اینک نه در میان نامه ها و وصایای نیما یوشیج حرفی از سیروس طاهباز است و نه تنها پسر او چندان دل ِ خوشی از گردآورنده آثار پدرش دارد؛ با این حال اما طاهباز امانت داری باغیرت توصیف می گردد که حاضر نشد در دوران جنگ، به خاطر دست خط های نیما برای نجات جانش هم خانه...

25 خرداد 1401

ایران، گردشگری و المپیک در ژاپن

پنجمین شماره مجله ایران ویژه ورزش ایران، گردشگری و المپیک 2020 توکیو به زبان ژاپنی منتشر شد.

9 خرداد 1401

جدیدترین اطلاعات درباره فصل پنجم سریال سرقت پول

سریال های غیرانگلیسی زبان به سختی می توانند مخاطبان بسیار زیادی پیدا نمایند و در سطح دنیای دیده شوند. اما سریال اسپانیایی La casa de papel یا همان Money Heist که آن را با عنوان سرقت پول هم می شناسیم، حالا به یکی از شناخته شده ترین سریال های غیرانگلیسی زبان چند سال...

17 دی 1400

یادنامه ای برای داریوش شایگان

به گزارش خبرنگاران سه سال از مرگ داریوش شایگان می گذرد؛ فیلسوفی که سال 1313 در تهران زاده شده بود. پدرش تاجر آذربایجانی بود و مادرش هم اهل گرجستان. شایگان به اصرار پدر، زبان فارسی را فرا گرفت و علاوه بر این در مدرسه ای فرانسه زبان به تحصیل پرداخت.

29 مهر 1400

اندازه و قیمت احتمالی اپل ایرتگز معین شد

یکی از افشاگران مشهور به تازگی اعلام نموده که ردیاب های ساخت اپل موسوم به ایرتگز کمی عظیم تر از سکه 50 سنتی هستند و حدود سه برابر این سکه ها ضخامت دارند. همچنین او اعلام نموده که این ردیاب ها با قیمت 39 دلار به دست کاربران می رسند.

26 فروردین 1400

اندازه گیری مقاومت کششی بتن با دستگاه ایرانی

مهندسان، مقاومت یک جسم را مقدار تحملش دربرابر نیروهای وارده بر جسم تعریف می نمایند؛ بدون اینکه جسم دچار شکستگی یا تغییری گردد.

13 فروردین 1400

اختتامیه جشنواره کشوری خاطره نویسی عهد جانانه برگزار می گردد

اختتامیه جشنواره کشوری خاطره نویسی عهد جانانه در سه بخش دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می گردد.

25 آذر 1399

اعلام کشف فسیل 70 میلیون ساله یک ماهی

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کشف فسیل 70 میلیون ساله یک ماهی صورت گرفت.

18 شهریور 1399

هنوز گویندگان هستند اندر عراق

خبرنگاران ،فرزاد ضیائی؛ پژوهشگر زبان و ادب فارسی: نمی دانم عبارت/حدیث کاد الفقر ان یکون کفرا با آنچه در پی خواهم آورد، چه مایه تناسب دارد. می خواستم بگویم که اوضاع مالی، چه پیامدهایی تواند داشت.

16 مرداد 1399

سرگردانی کارگران مهاجر ناقل کرونا در کشورهای عربی، تهدید و پول کارساز نیست!

روزنامه گاردین در گزارشی به موضوع سرگردانی کارگران مهاجر در کشورهای عربی پرداخت و نوشت: کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج(فارس) بازگرداندن کارگرانی را که ناقل ویروس کرونا تلقی می شوند، در دستورکار قرار داده است.

28 خرداد 1399

فستیوال های عجیب در مکزیک؛ از روز مرگ تا شب تربچه ها

چه کسی لباس های رنگارنگ و متنوع، موسیقی های دل نشین و پایکوبی های محلی، جنب وجوش و شور و اشتیاق حاکم بر فستیوال های گوناگون را دوست ندارد ؟ خصوصا زمانی که کمی هم عجیب هستند. اگر شما هم از علاقه مندان فستیوال های متنوع هستید و به دنبال تجربیات جدید و اتفاقات...

9 فروردین 1399

آدام شیف: معلوم شد چرا ترامپ نمی خواست بولتون در دادگاه استیضاح شهادت دهد

رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا در واکنش به افشاگری جان بولتون در کتاب جدیدش در مورد اقدامات ترامپ خاطرنشان کرد اکنون معلوم شد چرا ترامپ نمی خواست بولتون در دادگاه استیضاح شهادت دهد.

25 اسفند 1398