امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، مهلت ثبت نام در مرحله مصاحبه علمی (ارزیابی تخصصی) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی امروز ششم خرداد ماه انتها می یابد.

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ پایگاه داده، پذیرش دانشجو در دوره دکتری سال 1400 طی دو مرحله صورت می گیرد. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفته و مرحله دوم آن شامل آنالیز سوابق علمی داوطلبان و دعوت به مصاحبه است که توسط دانشگاه­ های پذیرنده دانشجو صورت می­ گیرد.

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در راستای اجرای مرحله دوم مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری، شرایط پذیرش در این دانشگاه را بیان کرد.

در این راستا، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آن ها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت احراز حدنصاب­ های معین شده برای معرفی به این دانشگاه، تا خاتمه امروز ششم خرداد ماه 1400 می توانند با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه به نشانی (golestan.kntu.ac.ir) نسبت به ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد احتیاج به منظور آنالیز اولیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی توسط گروه های آموزشی دانشکده اقدام نمایند.

حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حدنصاب معین شده برای داوطلبان آزاد خواهد بود.

بدین ترتیب، ضروری است داوطلبان قبل از شرکت در جلسه غیرحضوری جهت مصاحبه، ابتدا نسبت به ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد احتیاج زیر در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) در مهلت معین شده اقدام نمایند.

دانشگاه خواجه نصیر برای ارسال مدارک به این دانشگاه نکاتی را متذکر شد و تاکید نمود در تهیه فایل های تصویری مورد احتیاج جهت بارگذاری، از اصل مدارک و اسکن رنگی مدارک استفاده گردد.

متقاضیان باید مدارکی را در سیستم گلستان بارگذاری نمایند که شامل عکس کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، عکس 4×3، تعهد نامه تحویل اصل مدارک (تکمیل و بارگذاری نسخه چاپی الزامی است.)، ریزنمرات و مدارک تحصیلی مقاطع پیشین (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد)، گواهی معدل (برای دانشجویان سال آخرمقطع کارشناسی ارشد) و مدرک زبان آزمون های زبان بین الملل مربوط به دو سال گذشته از قبیل (TOEFL MSRT, IELTS, TOLIMO) می گردد.

همچنین داوطلبان باید کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 و کارنامه انتخاب رشته دانشگاه ها را نیز در سایت گلستان بارگذاری نمایند.

متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی، باید حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ معرفی نامه صادره از مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را نیز ارائه دهند.

از دیگر مدارک مورد احتیاج برای بارگذاری، سوابق پژوهشی (صفحه اول و صفحه چکیده خاتمه نامه، صفحه اول مقالات، اسناد مرتبط با اختراع، اکتشاف و ...) نیز عنوان شده است.

در شرایط اختصاصی داوطلبان مرحله مصاحبه علمی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 دانشگاه خواجه نصیر، اعلام شده که دانشگاه به وسیله آنالیز سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان و امتیاز کسب شده در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور و مصاحبه علمی (ارزیابی تخصصی) اقدام به پذیرش دانشجو خواهد نمود.

همچنین، امتیاز کل داوطلب با احتساب 50 درصد نمره مصاحبه علمی و 50 درصد نمره آزمون کتبی سازمان سنجش آموزش کشور معین خواهد شد.

جزئیات و نحوه برگزاری مصاحبه

جلسات مصاحبه در بازه زمانی یازده خرداد لغایت چهاردهم تیر ماه 1400 بر اساس زمان بندی اعلام شده از طرف هر دانشکده به شیوه غیرحضوری برگزار خواهد شد و متقاضیان حائز شرایط شرکت در مصاحبه این دانشگاه ضروری است پس از مطالعه راهنما نسبت به شرکت در جلسه غیرحضوری مصاحبه اقدام نمایند.

دانشگاه خواجه نصیر هشدار داد: عدم شرکت در جلسه مصاحبه در زمان های معین شده توسط دانشکده، به منزله انصراف از شرکت در این مرحله از آزمون خواهد بود.

شهریه دانشجویان دوره نوبت دوم ورودی سال 1399 در مقطع دکتری مبلغ هشتصد و پنجاه و پنج میلیون ریال بود که طبق مصوبه هیئت امنای دانشگاه در هر سال درصدی افزایش خواهد یافت لذا شهریه نهایی دانشجویان ورودی سال 1400متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه خواجه نصیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه خواجه نصیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید