امکان بازدید مجازی از موزه های همدان در هفته میراث فرهنگی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: با توجه به تعطیلی موزه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان بازدید مجازی از موزه های استان از 27 اردیبهشت الی یکم خرداد به صورت آنلاین در اینستاگرام فراهم شد.

امکان بازدید مجازی از موزه های همدان در هفته میراث فرهنگی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی مالمیر امروز شنبه 27 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر گفت: این تور مجازی به مناسبت روز جهانی موزه ها و هفته میراث فرهنگی، به همت روابط عمومی و با همکاری معاونت میراث فرهنگی و کارشناسان استان در شش موزه اجرا خواهد شد.

او اضافه کرد: ساعت 18 روزهای شنبه و یکشنبه موزه های هگمتانه و بوعلی و ساعت 16 روزهای دوشنبه تا پنجشنبه موزه های ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد در فضای مجازی اینستاگرام به صورت آنلاین معرفی می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: این فضا، امکان مناسبی را برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ کشور فراهم خواهد نمود تا طی این هفته در خانه های خود میزبان موزه های استان باشند و در بازدیدی متفاوت به تماشای جاذبه های تاریخی و هنری این مجموعه ها بپردازند.

این تور مجازی با موضوع شعار موزه ها را در خانه ببینیم در فضای مجازی اینستاگرام به صورت زنده به آدرسhamedan-cthh برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا

به "امکان بازدید مجازی از موزه های همدان در هفته میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازدید مجازی از موزه های همدان در هفته میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید