بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است، کمبود بازیکنان خلاق

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، جواد نکونام عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر و فجر شهید سپاسی شیراز با انتقاد از شرایط زمین چمن حافظیه شیراز تاکید کرد: این شرایط لیگ برتر نیست، فوتبال حرفه ای نیست در هیچ جای دنیا در چنین زمینی بازی نمی کنند.

بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است، کمبود بازیکنان خلاق

وی شرح داد: فجر بعد از چند سال آمده لیگ برتر و حق این تیم است که بهترین زمین و امکانات را در اختیار داشته باشد نه اینکه قبل از بازی و در زمان گرم کردن تیم گروهی مشغول کوتاه کردن چمن باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمامی گل های فجر روی اتفاقات بازی بوده و چراکه در این زمین بازی روی هوا بود و در اصل بازی در حافظیه بی احترامی به فوتبال است.

نکونام تاکید کرد: حق فجر بازی در بهترین زمین است چه کاری بوده که قبل از بازی لیگ برتر بازی دسته یک در حافظیه انجام می شود و در اصل ما با چمن مساوی کردیم.

وی یادآور شد: کیفیت بازی تیم فجر در خارج از خانه مشخص است که اگر چمن مناسب در اختیار این باشد به طور حتم بهترین بازی را نمایش می دهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: نمی دانم چرا زمانیکه شیراز بارانی نیست در زمین چمن حافظه آب جمع شده بود.

نکونام در خصوص کم گل بودن بازی های لیگ برتر نیز گفت: به خاطر سیستم 5 دفاعه است و شرایط گل زدن سخت می شود و در فوتبال ما نیز به تعداد انگشتان دست بازیکن خلاق داریم که بتوانند در این سیستم نتیجه تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است، کمبود بازیکنان خلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در زمین حافظیه بی احترامی به فوتبال است، کمبود بازیکنان خلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید