برترین فست فود در رشت

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، از دیرباز گیلان یکی از اصلی ترین پایگاه های خوراک در کشور و حتی دنیا به شمار می رود. تنوع غذایی، ترکیبات ویژه و بدیع، اصالت و تازگی مواد اولیه، منحصر به فرد بودن بسیاری از گیاهان بومی و... غذاهای گیلان را به حدی خاص و لذیذ کرد که یونسکو، رشت مرکز گیلان را به عنوان یکی از شهرهای خلاق خوراک در دنیا به رسمیت شناخت و ثبت دنیای نمود. با تغییرات سبک زندگی مردم دنیا و بعلاوه پیشرفت صنعت غذا در دنیا، فست فودها نیز امروزه بخشی از سبد غذایی مردم خطه گیلان را در بر گرفته اند.

برترین فست فود در رشت

معروف ترین فست فود در رشت

بدیهی است که مردمی که از گذشته، خوراک یکی از مهم ترین بخش های زندگی شان بوده است، در خصوص پدیده نوظهور فست فود در شهر و استان شان بسیار سخت گیر باشند و در جست و جوی این باشند که برترین فست فود رشت کدام است؟ بعلاوه مسافرانی که همیشه یکی از مهم ترین دلایل سفرشان به شهر رشت، جاذبه های خوراکی این شهر بوده است نیز مشتاق پی بردن به جواب این سوال هستند. در مطلب زیر با هم به آنالیز پنج فست فود برتر در رشت می پردازیم.

فست فود پیزریا

وقتی صحبت از برترین فست فود رشت می گردد همیشه در بین پیشنهاد اهالی شهر نام فست فود پیزریا دیده می گردد. تنوع بسیار بالای غذا در این رستوران، استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، ارسال سریع سفارشات بیرون بر و بعلاوه فضای بسیار شیک و مدرن، باعث شده است این فست فود در نظر بسیاری از مردم، باکیفیت ترین رستوران گیلان و رشت باشد. فست فود پیزریا سالیان متمادی است که جزو انتخاب های اصلی مردم برای صرف نهار و شام است. برخورد خوب پرسنل در کنار محیط تمیز و آرام، همیشه خاطره خوبی در فکر مشتریان ثبت نموده و بسیاری از مشتریان این فست فود را به مشتری وفادار تبدیل نموده است.

لازم به ذکر است که فست فود پیزریا یکی از شعبات گروه رستوران های رازقی است. گروه رستوران های رازقی بزرگترین گروه رستوران های شمال کشور هستند. بعلاوه بزرگترین کترینگ بیرون بر استان گیلان را نیز دارا هستند. به علاوه اینکه اپلیکیشنی که به وسیله این گروه رستورانی در خدمت مردم قرار گرفته، پرطرفدارترین اپلیکیشن سفارش غذا در استان گیلان است. به این ترتیب سفارش آنلاین غذا در این فست فود از سه طریق اپلیکیشن، وب اپلیکیشن و تماس تلفنی انجام می گیرد که این تنوع در مسیرهای سفارش آنلاین فست فود و غذا، فست فود پیزریا و گروه رستوران های رازقی را از باقی رستوران های رشت متمایز می نماید. منوی فست فود گروه رازقی (پیزریا) شامل موارد زیر است:

مرغ سوخاری

شامل فیله استریپس، نیکد چیکن، ساق سوخاری، فیش اند چیپس، لقمه سوخاری، یامی چیکن، بال سوخاری، پک سوخاری و...

پیتزا

شامل انواع پیتزا از قبیل پیتزا بیکن، پیتزا یونانی، پیتزا مخصوص، پیتزا هات بیف، پیتزا برگر، پیتزا مرغ و قارچ، پیتزا مدیترانه ای، پیتزا فیله استیک، پیتزا مارگاریتا، پیتزا زبان، پیتزا چیکن گریل، پیتزا شاورما، پیتزا قارچ و پنیر، پیتزا میگو، پیتزا قارچ و گوشت، پیتزا مخلوط، پیتزا گوشت و پیاز، پیتزا رست بیف، پیتزا چهارفصل، پیتزا پپرونی، پیتزا سبزیجات، پیتزا چیکن پستو و...

دنر

دنر گوشت، مرغ، دنر مخلوط و...

استیک

شامل ریب استیک، استیک فرانسوی و...

خوراک

شامل خوراک کباب ترش، خوراک برگر، خوراک زبان

پاستا

شامل لازانیا، اسپاگتی، فتوچینی، پنه آلفردو و...

ساندویچ

شامل انواع مختلف برگر، مرغ، رست بیف، استیک، زبان، هات داگ، رویال، چیز برگر و...

بعلاوه از دیگر ویژگی های این فست فود که آن را از باقی فست فودها متمایز می نماید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تهیه انواع سوخاری با دستگاه اورجینال هنی پنی آمریکایی kfc

  • دونر کباب با دستگاه اورجینال ترک و برش دهنده رباتیک

تمام این موارد باعث شده است تا بسیاری از مردم، فست فود رازقی را برترین فست فود رشت بدانند. لازم به ذکر است گروه رستوران های رازقی شامل رستوران های زیر است:

  • رستوران رازقی: رشت، گلسار، نبش خیابان 123 - تلفن: 01333723322

  • رستوران پیزریا 1: رشت، گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان 120 - تلفن: 01333760000

  • رستوران پیزریا 2: لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، میدان حشمت - تلفن: 01342236060

  • رازقی اکسپرس: رشت، گلسار، خیابان استاد مشخص نبش خیابان 169 - تلفن: 0133419

فست فود برگراد

یکی دیگر از فست فودهای معروف شهر رشت، فست فود برگراد واقع در جاده رشت به انزلی است. تنوع غذایی خوب و غذاهای باکیفیت را می توان از مزیت های فست فود برگراد دانست. بعلاوه این فست فود در دو وعده نهار و شام پذیرای همشهریان و مسافران گرامی است. طراحی خوب فضای رستوران و دارا بودن دو بخش سالنی و فضای باز را می توان از ویژگی های این فست فود دانست. همانطور که از نام این فست فود پیداست، مانور برگراد بیشتر روی برگرهاست. بعلاوه از سالاد سزار و استیک برگراد نیز می توان به عنوان غذاهای ویژه این رستوران یاد کرد.

آدرس شعبه 1: جاده رشت به انزلی، روبروی نمایندگی تویوتا

آدرس شعبه 2: گلسار، بلوار گیلان، نبش خیابان 176 (بیرون بر)

تلفن های تماس: 09114646240 و 32007017

خانه کنتاکی

یکی دیگر از فست فودهایی که در چند سال گذشته در شهر رشت شناخته شده است، خانه کنتاکی است. این فست فود دارای دو طبقه بوده و از دو بخش کافه و فست فود تشکیل می گردد. کیفیت قابل قبول غذاها و بعلاوه برخورد خوب پرسنل، از ویژگی های این فست فود است. این فست فود نیز در دو وعده نهار و شام در خدمت همشهریان و مسافران است. از غداهای ویژه خانه کنتاکی می توان به پیتزای هشتاد سانتی، سوفله شکلاتی و انواع سالاد اشاره نمود. خانه کنتاکی هم به صورت سفارش حضوری و هم به صورت بیرون بر به ارائه خدمات می پردازد.

آدرس: رشت چهارراه گلسار، جنب بوستان ملت.

تلفن تماس: 32128268 و 3398

فست فود پرنیان

یکی دیگر از رستوران های فهرست برترین فست فود رشت، فست فود پرنیان واقع در خیابان حافظ رشت است که در دو وعده نهار و شام به مردم و مسافران ارائه خدمات می نماید. نزدیکی این فست فود به پارک شهر رشت این فست فود را انتخاب بسیاری از مسافران و گردشگران در این شهر نموده است. این فست فود نیز از دو طبقه تشکیل شده است که طبقه اول صرفاً برای سفارش غذا و طبقه دوم محل نشستن مشتریان است. از غذاهای معروف فست فود پرنیان می توان به انواع سوخاری اشاره نمود. بعلاوه فست فود پرنیان در دو بخش سفارش در محل و بیرون بر، ارائه خدمات می نماید.

آدرس: رشت، خیابان حافظ

تلفن: 33910 و 33322820

فست فود پیتزا پیتزا

اما آخرین فست فود در فهرست برترین فست فود رشت، پیتزا پیتزا است. این فست فود که بیش از 20 سال است در شهر رشت به مشتریان ارائه خدمات می نماید و همیشه مشتریان خاص خود را نیز داشته است، تخصص اصلی خود را طبخ پیتزای باکیفیت می داند و سالیان متمادی مقصد بسیاری از دوست داران پیتزا در شهر رشت بوده است. طراحی خوب و محیط آرام، دو ویژگی این فست فود نسبتا قدیمی رشت هستند. غذای باکیفیت و تنوع قابل قبول در منوی پیتزا، فست فود پیتزا پیتزا را همیشه جزو فست فودهای خوب رشت حفظ نموده است.

آدرس: رشت، گلسار، سه راه گلایل، ابتدای بلوار گیلان

تلفن تماس: 33778070

نتیجه گیری و جمع بندی

آنچه یک فست فود را از باقی فست فودها متمایز می نماید، ارائه خدمات قابل قبول، برخورد خوب پرسنل، ارائه غذای باکیفیت و فضای راحت و آرام است. در شهری مانند رشت که در آن سلیقه غذایی مردم بسیار خاص است و رقابت بر سر اینکه کدام فست فود، برترین فست فود رشت است همیشه تنگاتنگ بوده، می توان با خیال راحت به فست فودهای فهرست فوق رفت و یک وعده غذای باکیفیت را در کنار عزیزان تجربه کرد؛ مخصوصا فست فود پیزریا که به نظر بسیاری از مردم، برترین فست فود رشت لقب گرفته است و غذایی در شان همشهریان و مسافران عزیز ارائه می دهد.

منبع: چمدان

به "برترین فست فود در رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فست فود در رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید