تصاویر تماشایی از شنای نوزادان زیر آب

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، تصاویری که به وسیله لوسی ری عکاس 42 ساله اهل شفیلد انگلیس منتشر نموده نوزادان را در حال لذت بردن از آب تنی در حین آموزش شنا نشان می دهد.

تصاویر تماشایی از شنای نوزادان زیر آب

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، نوزادان از بدو تولد می توانند شنا نمایند، زیرا دارای رفلکس گگ هستند به این معنی است که به طور اتوماتیک نفس خود را حبس می نمایند. زیر آب بودن نوزادان برای آن ها شبیه بودن در رحم است.

در تجربه لوسی، نوزادان در سنین بین 5 تا 12 ماهگی و پس از اتمام یک دوره آموزش شنا در زیر آب عکسبرداری می شوند.

او گفت: بیش از 20 سال است که زیر آب عکاسی می کنم و بخشی از کار من با مدارس شنا است و از افرادی که در حال یادگیری شنا هستند عکاسی می کنم.

لوسی اظهار کرد: درس شنای بچه ها واقعاً محبوب است. مدرسه های شنا که من با آن ها کار می کنم، معلمی در آب دارند که کودک را برای عکس هایشان قرار می دهد. آن ها به کودک یاری می نمایند تا به برترین موقعیت برای عکس خود شنا کند. البته، کار با نوزادان می تواند چالش برانگیز باشد.

وی اضافه نمود: نوزاد در هنگام ورود به استخر ممکن است دندان درد داشته باشد یا خسته یا گرسنه باشد و این باعث می گردد که گرفتن یک عکس خوب چالش برانگیزتر باشد. این چیزی است که این تصاویر را بسیار خاص می نماید، گرفتن عکس از آن ها به این راحتی نیست. بعلاوه، نوزادان می توانند در زیر آب بچرخند و در جهت های غیرمنتظره حرکت نمایند.

او گفت: گرفتن این تصاویر چند ثانیه طول می کشد، اما کار زیادی برای تنظیم همه چیز انجام می گردد.

آماده شدن تجهیزات یک روز طول می کشد و استودیوی زیر آب با نور و پس زمینه یک ساعت و نیم طول می کشد تا راه اندازی گردد. ویرایش هر یک از تصاویر بین 30 دقیقه تا دو ساعت طول می کشد.

لوسی گفت: من بعلاوه عاشق پوشاندن لباس های شیک به نوزادان و اضافه کردن وسایلی مانند موجودات دریایی برای دادن ظاهری متفاوت به عکس ها هستم.

منبع: فرارو

به "تصاویر تماشایی از شنای نوزادان زیر آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تماشایی از شنای نوزادان زیر آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید