فراوری ونتیلاتور با یاری کیس رایانه

به گزارش وبلاگ پایگاه داده به نقل از انگجت، شرکت های مختلف فناوری و خودروسازی مشغول ساخت ونتیلاتورهایی برای بیمارستان ها در پاندمیک کووید19 هستند. اکنون فراوری کنندگان بازی های رایانه ای نیز قصد دارند ونتیلاتور بسازند.

فراوری ونتیلاتور با یاری کیس رایانه

شرکت Maingear نیز یک ونتیلاتور توسعه داده است که LIV نام دارد. این ونتیلاتور با استفاده از نسخه قدیمی کیس پی سیF131 ساخته می گردد. Maingear فراوری نماینده رایانه های مخصوص بازی است.

این شرکت با توجه به پلتفرمی که هم اکنون در ایتالیا و سوئیس استفاده می گردد، ونتیلاتوری ساخته که به طور اتوماتیک فعال می گردد و مجهز به یک نمایشگر لمسی است.

کادر درمان می توانند با یاری این ونتیلاتور در کمتر از 1.5 ثانیه اکسیژن رسانی را شروع نمایند. استفاده از قطعات موجود در انبار برای فراوری ونتیلاتور سبب شده تا از هزینه ساخت آن کاسته گردد. شرکت Maingear ادعا می نماید می توان ونتیلاتور LIV را با یک چهارم قیمت نمونه های استاندارد فراوری کرد.

البته این ونتیلاتور هنوز آماده سرویس رسانی نیست و سازمان غذا و دارو آمریکا باید آن را تایید کند. Maingear مشغول مذاکره با مقامات شهری و ایالتی در آمریکا است تا این ونتیلاتور را در سراسر کشور به کار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری ونتیلاتور با یاری کیس رایانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ونتیلاتور با یاری کیس رایانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید