جزییات پذیرش 20 ژوئن؛ صدور 450 دعوتنامه به وسیله منیتوبا برای متقاضیان اسکیلد ورکر و فارغ التحصیلان خارجی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، جدیدترین خبرهای رسیده به دست خبرنگاران حاکی از این هستند که این استان در جدیدترین پذیرش خود که در تاریخ 20 ژوئن برگزار نموده، از 450 متقاضی مهاجرت دعوت نموده تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و در نهایت اقامت دائم کانادا ارائه نمایند.

جزییات پذیرش 20 ژوئن؛ صدور 450 دعوتنامه به وسیله منیتوبا برای متقاضیان اسکیلد ورکر و فارغ التحصیلان خارجی

این دعوتنامه ها که به توصیه نامه برای تقاضا یا به اختصار LAA موسوم هستند برای متقاضیانی صادر شدند که در راستاهای مهاجرتی Skilled Workers in Manitoba، Skilled Workers Overseas و International Education حضور داشتند. این هر سه راستا مهاجرتی بخشی از برنامه مهاجرت استانی منیتوبا هستند که به این استان اجازه می دهند متقاضیان مهاجرتی را انتخاب کند که دارای مهارت های مورد احتیاج کارفرمایان این استان هستند و این توانایی را دارند که به سرعت ساکن شوند و از لحاظ مالی خود را ساپورت نمایند.

جزییات تعداد صدور این LAA ها که در پذیرش 20 ژوئن صادر شدند به توضیح زیر است:

  • Skilled Workers Overseas : 323
  • Skilled Workers in Manitoba : 101
  • International Education Stream : 26

بدین ترتیب با برگزاری این پذیرش، مجموع توصیه نامه های صادره برای متقاضیان اسکیلد ورکر در سال 2019 به 4 هزار و 979 می رسد.

دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری

منیتوبا اعلام نموده است که 133 تا از توصیه نامه هایی را که در پذیرش 20 ژوئن صادر شد به دست متقاضیانی رسید که در سیستم اکسپرس انتری فدرال حضور داشتند؛ این متقاضیان دارای کد راستی آزمایی معتبر بوده و در یکی از مشاغل مورد احتیاج منیتوبا دارای سابقه کار بوده اند.

جالب است بدانید که آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب حتما در دوئر بعدی برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد.

سایر متقاضیان راستا مهاجرتی Skilled Workers Overseas که در پذیرش 20 ژوئن توصیه نامه دریافت کردند واجد شرایط زیر بودند:

  • یکی از خویشاوندان نزدیکشان ساکن منیتوبا بوده و یا سابقه کار و تحصیل در منیتوبا داشته اند؛
  • حد اقل 6 ماه سابقه کار در یکی از مشاغل مورد احتیاج منیتوبا داشته اند؛ و
  • مقدار تسلط آنها بر زبان حد اقل در حد نمره CLB/NCLC 5 بوده است، مگر اینکه در شغلی شاغل بوده اند که احتیاجمند به پروانه و مجوز کسب بوده است که در آن صورت حد اقل باید نمره CLB/CNCLC 7 می داشته اند

بعلاوه، 33 دعوتنامه دیگر هم برای آندسته از متقاضیان مهاجرت به وسیله راستا مهاجرتی Skilled Workers Overseas صادر شد؛ این متقاضیان مستقیما به وسیله Strategic Recruitment Initiatives برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوت شدند.

لازم به ذکر است Skilled Workers in Manitoba Stream در برابر کارگران ماهر خارجی و فارغ التحصیان خارجی که در حال حاضر در منیتوبا کار می نمایند و از کارفرمای منیتوبایی خود پیشنهاد کار تمام وقت دائمی دریافت نموده اند باز است.

ابراز تمایل

بیشتر متقاضیان اسکیلد ورکر که مایل هستند از طرف منیتوبا انتخاب شوند باید در گام نخست ابراز تمایل نمایند و یا به بیان دقیق تر Expression of Interest خود را ثبت کنئد. این متقاضیان در این مرحله اطلاعات لازم را در خصوص خود ارائه می نمایند؛ این اطلاعات شامل تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه ، خویشاوندان و آشنایان در منیتوبا و سایر عوامل می گردد. سپس بر اساس اطلاعاتی که ارائه داده اند امتیازی دریافت می نمایند.

متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی که برای انتخاب متقاضیان واجد شرایط از صف انتظار متقاضیان مهاجرت به منیتوبا برگزار می شوند، انتخاب می شوند. حد اقل امتیاز مورد احتیاج برای دریافت LAA در پذیرش پذیرش 20 ژوئن در هر یک از راستاهای مهاجرتی به توضیح زیر بوده است:

  • Skilled Workers in Manitoba: 475
  • Skilled Workers Overseas: 599
  • متقاضیانی که به وسیله Strategic Recruitment Initiative انتخاب شده اند: 704

چنانچه علاقه مند به مهاجرت به کانادا به وسیله مهاجرت کاری هستید، مطالعه مطالب زیر هم سودمند است:

بازار کار در کانادا

چگونه در کانادا کار پیدا کنیم؟

چرا کانادا را برای مهاجرت کاری انتخاب کنیم؟

محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت کاری به کبک

برای مهاجرت به کانادا کدام شهر را انتخاب کنیم؟

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "جزییات پذیرش 20 ژوئن؛ صدور 450 دعوتنامه به وسیله منیتوبا برای متقاضیان اسکیلد ورکر و فارغ التحصیلان خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پذیرش 20 ژوئن؛ صدور 450 دعوتنامه به وسیله منیتوبا برای متقاضیان اسکیلد ورکر و فارغ التحصیلان خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید