چطور با خرید خانه اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، با توجه به قوانین کشور ترکیه، اتباع ایرانی اجازه خرید ملک یا خانه در ترکیه را دارند.

چطور با خرید خانه اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟

اگر تمایل دارید بدون محدودیت به تجارت بپردازید، با پرداخت حداقل هزینه برای خود و عزیزانتان پاسپورتی معتبر تهیه کنید و ارتباط خود را با سایر کشورهای دنیا حفظ کنید، پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری به وسیله خرید خانه در کشور پیروز ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور است. در این مطلب تمامی شرایط و ضوابط را برای اخذ اقامت ترکیه به وسیله خرید خانه به طور کامل برایتان توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اقامت ترکیه برای اتباع ایرانی

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است که از لحاظ فرهنگی و ارزش پولی شباهت بسیار زیادی با ایران دارد. ازاین رو دریافت اقامت ترکیه برای اتباع ایرانی نسبت به سایر روش های مهاجرتی از محبوبیت بیشتری برخوردار است، چراکه سازگاری با زندگی در کشور زیبا و در حال توسعه ترکیه سریع تر از زندگی در دیگر کشورها رخ می دهد. از طرفی ترکیه به عنوان یکی از بهترین مقاصد توریستی دنیا همواره توجه شهروندان ایرانی را به سوی خود جلب نموده است و امروزه نیز با حضور موسسات آموزشی و دانشگاه های با کیفیت بین المللی، امکانات شهری مجذوب نماینده، مراکز خرید لوکس و مدرن، امکان سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات به ویژه خرید آپارتمان در استانبول مهاجرت به کشور ترکیه را به یکی از پر مخاطب ترین و ترندترین گزینه های متقاضیان ایرانی تبدیل نموده است.

اقامت کشور ترکیه با خرید خانه

با توجه به قوانین کشور ترکیه، اتباع ایرانی اجازه خرید ملک یا خانه در ترکیه را دارند و تقریبا قادر خواهند بود در تمامی منطقه ها و شهرهای ترکیه، خانه موردعلاقه خود را خریداری نمایند. دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه نزد خارجیان بسیار محبوب است. تقریبا از سال 2004 خارجی ها به علت نوع موقعیت جغرافیایی کشور ترکیه و چهار فصل بودن آن به خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه علاقه مند شدند. در ابتدا فروش املاک در ترکیه فقط به ملیت هایی که با این کشور توافق متقابل داشتند تعلق می گرفت که در سال 2013 این قانون به وسیله دولت ترکیه لغو شد و همین امر سبب شد تا بازار فروش املاک این کشور به طور قابل توجهی رونق پیدا کند. در حال حاضر نیز خرید خانه به وسیله اتباع خارجی به ویژه ایرانیان در ترکیه روز به روز افزایش می یابد که بدون شک این افزایش در سال های آینده نیز ادامه دار خواهد بود.

چگونه با خرید خانه اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟

دریافت اقامت کشور ترکیه با خرید خانه بسیار ساده است. به این صورت که با خرید ملک در ترکیه با قیمتی معادل 250 هزار دلار آمریکا، قادر خواهید بود اقامت دائم ترکیه را اخذ کنید. اگر قیمت خانه یا مجموع تمامی ملک هایی که در ترکیه خریداری نموده اید، از 250 هزار دلار کمتر باشد، مشمول اقامت یکساله خواهید شد که این نوع از اقامت قابل تمدید است و با آن می توانید اقدامات لازم را برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه به کار گیرید. اما توجه داشته باشید که با این نوع از اقامت اجازه کار در این کشور را نخواهید داشت و باید حتما برای کار در ترکیه مجوز دریافت کنید.

اما اگر قیمت خانه یا مجموع قیمت ملک هایی که در این کشور خریداری نموده اید از 250 هزار دلار بیشتر باشد، امکان دریافت پاسپورت ترکیه و حق شهروندی برای شما وجود دارد و می توانید طی مدت کوتاهی پاسپورت ترکیه را اخذ کنید. با دریافت پاسپورت ترکیه به وسیله خرید خانه، شما شهروند ترکیه به حساب می آیید و از تمامی حقوق مربوط به یک شهروند ترک بهره مند خواهید بود.

به عنوان مثال می توانید در ترکیه حساب بانکی باز کنید، کار کنید، درس بخوانید و بدون احتیاج به تمدید اقامت برای همواره در این کشور زندگی با کیفیت و خوبی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. ترکیه در بین کشورهای دنیا راحت ترین و آسان ترین سیاست حق شهروندی و اعطای سرپرستی را دارا است و به همین علت به افرادی که قصد اخذ پاسپورت دوم را دارند نیز پیشنهاد می کنیم این روش بدون مشکل و راحت را انتخاب نمایند.

شرایط دریافت پاسپورت ترکیه با خرید خانه

برای اینکه بتوانید پاسپورت ترکیه را با خرید خانه در ترکیه دریافت کنید، باید خانه مورد نظر خود را با شرایط زیر بخرید:

  • ارزش خانه یا مجموع خانه های خریداری شده شما در کشور ترکیه باید حداقل 250 هزار دلار باشد.
  • خانه مورد نظر را باید به صورت نقدی بخرید.
  • توجه داشته باشید که تا سه سال نمی توانید خانه ای را که برای دریافت حق شهروندی خریداری نمودید را به فروش برسانید.
  • هر فرد خارجی فقط مجاز به خرید حداکثر 30 هکتار از اراضی ترکیه است.
  • اتباع خارجی حق اجاره یا تملک زمین های ترکیه در منطقه ها امنیتی و نظامی را ندارند.
  • شما اجازه اجاره دادن خانه خود را دارید و به این صورت می توانید در ترکیه کسب عایدی کنید.

سخن پایانی

همان طور که مطالعه کردید در این مطلب اطلاعات لازم در خصوص اخذ اقامت کشور ترکیه به وسیله خرید خانه در اختیارتان قرار داده شد. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در استانبول را دارید پیشنهاد می کنیم وارد سایت ام تی سی هوم به نشانی https://mtcco.net/ شوید و با مشاوران مجرب و حرفه ای ام تی سی هوم در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند و شما را در فرایند خرید و اخذ اقامت ترکیه به طور کامل همراهی نمایند.

منبع: کجارو

به "چطور با خرید خانه اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور با خرید خانه اقامت ترکیه را دریافت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید