حاشیه سیمنار داوری فوتبال، نگرانی داوران لیگ رجحان و جمله جالب سرپرست کمیته داوران

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، داوران لیگ برتر فوتبال در حاشیه سمینار داوری از گسترش شیوع ویروس کرونا در برخی استان ها ابراز نگرانی کردند.

حاشیه سیمنار داوری فوتبال، نگرانی داوران لیگ رجحان و جمله جالب سرپرست کمیته داوران

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ پایگاه داده، سمینار یک روزه داوری برای هماهنگی رعایت پروتکل های بهداشتی در مسابقات لیگ برتر از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه) با حضور 46 داور لیگ فزونی در هتل آموزشگاه فوتبال برگزار گردید.

قبل از آغاز سمینار داوران تست کرونا دادند و سپس در ادامه در کلاس های تئوری حضور پیدا کردند.

اسماعیل صفیری سرپرست کمیته داوران سخنران این سمینار بود و از داوران لیگ فزونی درخواست کرد از انجام مصاحبه های تنش زا درباره حواشی لیگ با رسانه ها خودداری نمایند و با یک جمله جالب اینکه (هر چقدر از رسانه دور باشید به زمین نزدیک تر هستید) از داوران خواست فقط تمرکز خود را روی قضاوت شان بگذارند.

صفیری در ادامه تأکید کرد مصاحبه با خبرگزاری ها، سایت ها و حضور در برنامه های تلویزیونی توسط داوران فقط با هماهنگی دپارتمان و کمیته داوران خواهد بود.

در ادامه پرهان خانلری رئیس دپارتمان پزشکی فدراسیون فوتبال آخرین قوانین فیفا درباره پروتکل های بهداشتی پس از شیوع ویروس کرونا و در حین مسابقات را برای داوران مرور کرد.

فریدون اصفهانیان و علیرضا سهرابی رئیس کمیته داوران در این سمینار حاضر بودند.

در حاشیه برگزاری سمینار تعدادی از داوران لیگ فزونی مانند بیژن حیدری و محمدرضا اکبریان نگرانی خود را از شیوع ویروس کرونا و اینکه برخی از استان ها در شرایط قرمز قرار دارند به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال رساندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه سیمنار داوری فوتبال، نگرانی داوران لیگ رجحان و جمله جالب سرپرست کمیته داوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه سیمنار داوری فوتبال، نگرانی داوران لیگ رجحان و جمله جالب سرپرست کمیته داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید