حامیان رسمی، حمایت خود را از فینال جوایز جهانی سفر در سال 2017 تایید کردند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، جشنواره جهانی سفر، هر ساله با حضور هیئت داوری، جوایزی را به بخش های مختلف صنعت گردشگری، اهدا می نماید. سال جاری، حامیانی رسمی به این جمع اضافه شده اند.

حامیان رسمی، حمایت خود را از فینال جوایز جهانی سفر در سال 2017 تایید کردند

جشنواره دنیای سفر، مفتخر است تا به تراول تک (Traveltek)، بوکینگی.کام (Bookingee.com)، هواپیمایی ویتنام، ویتراول (Vietravel) و سرنتا (Serenata) به عنوان حامیان رسمی برای مراسم پیش روی فینال گالای 2017، خوش آمد بگوید.

مراسم فرش قرمز، در عصر یکشنبه، 10ام دسامبر (19 آذر) به موازات جوایز دنیای آسیا (World Spa Awards) در اقامتگاه و اسپای مسحورکننده خلیجی جی دبلیو ماریوت فوکوک امرالد (JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay) در ویتنام، برگزار خواهد شد. در این مراسم، تعداد زیادی از مدیران شرکت ها از منطقه ها نزدیک و دیگر نقاط دنیا، شرکت خواهند کرد تا تعیین گردد کدام یک از آن ها در راس صنعت گردشگری سال جاری، بوده است.

رییس جشنواره دنیای سفر، گراهام کوک، گفت:

باعث شادی فراوان ما است که به نخبگان این ضیافت بین المللی در ویتنام، که برای رقابت در عناوین مختلف دنیای (مانند برترین هتل، هواپیمایی، آژانس مسافرتی و...) به اقامتگاه فوق العاده خلیجی جی دبلیو ماریوت فوکوک امرالد، می آیند؛ خوش آمد بگوییم. به همراه تراول تک، بوکینگی.کام، هواپیمایی ویتنام، ویتراول و سرنتا که به جمع ما اضافه شده اند، به نظر می رسد، سال جاری پیروز ترین مراسم فینال گالا را در پیش رو داریم.

ما برای همکاری با تراول تک، بوکینگی.کام، هواپیمایی ویتنام، ویتراول و سرنتا، بسیار هیجان زده هستیم و برای رساندن جشنواره دنیای سفر به سطوح بالاتر و با مخاطبین بیشتر، با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.

جشنواره دنیای سفر در سال 1993 برای قدردانی کردن، جایزه دادن و جشن گرفتن پیشرفت های تمام بخش های صنعت گردشگری، ایجاد شد. امروزه، نام جشنواره دنیای سفر به عنوان نشانه نهایی کیفیت در سراسر دنیا، شناخته می گردد و البته برندگانی که همه آرزو دارند جای آن ها باشند.

هر سال، جشنواره دنیای سفر، با مجموعه ای از مراسم منطقه ای گالا (regional gala ceremonies) در جهت شناختن و جشن گرفتن پیروزیت های فردی و جمعی در هر منطقه جغرافیایی کلیدی زمین، برگزار می گردد.

از مراسم جشنواره دنیای سفر گالا، به عنوان برترین فرصت تشخیص در صنعت گردشگری، تقدیر می گردد. این مراسم همواره مورد توجه دولت ها، مدیران صنعتی، رسانه های بین المللی و شخصیت های مهم، است.

برای اطلاعات بیشتر از جشنواره دنیای سفر، به وب سایت رسمی آن ها، رجوع کنید.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "حامیان رسمی، حمایت خود را از فینال جوایز جهانی سفر در سال 2017 تایید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامیان رسمی، حمایت خود را از فینال جوایز جهانی سفر در سال 2017 تایید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید