هتل هیلتون کلید هوشمند را برای مهمانان خود راه اندازی می کند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، هتل هیلتون لندن تلاش کرده است تا با راه اندازی کلید هوشمند، خود را به یک هتل مدرن و مجهز تبدیل و آسایش را برای مسافرین خود در سراسر انگلستان فراهم کند. با سرانجام یافتن سال 2017 میلادی، هتل هیلتون فناوری پیشرو در صنعت خود را که بزرگترین راه اندازی تکنولوژی در خارج از آمریکا است را در 100 هتل در لندن و 2500 هتل در سراسر جهان توسعه داد. فناوری کلید دیجیتالی اتاق های هتل برای مسافرین این امکان را فراهم می کند تا بتوانند با استفاده از آن به آسانی و با ایمنی کامل درب اتاق خود و یا هر منطقه ای از هتل که به کلید نیاز دارد از طریق لمس کردن کلید مخصوص در اپلیکیشن باز کنند.

هتل هیلتون کلید هوشمند را برای مهمانان خود راه اندازی می کند

جرالدین کالپین؛ مدیر ارشد واحد بازاریابی هتل هیلتون می گوید: ما قبلا 550 میلیون دلار برای زیرساخت های فناوری جهانی سرمایه گذاری کردیم تا بتوانیم ابزارهای دیجیتالی که هم اکنون در اختیار داریم را به بازار عرضه کنیم. ما می دانیم که مهمانان هتل هیلتون در پی گزینه های بیشتر و کنترل کامل سفر خود از طریق ابزارهای هوشمند مانند کلیدهای دیجیتال و چک کردن دیجیتالی برای انتخاب اتاق هستند. ما به مهمانان هیلتون این فرصت را می دهیم تا بتوانند اقامت و رزرو اتاق خود را در هر مرحله و هر مکانی از جهان که هستند به راحتی انجام دهند.

پس از رزرو اتاق از طریق اپلیکیشن هتل هیلتون از مسافران سوال می شود که آیا در طول اقامتشان تمایل دارند که از کلید هوشمند استفاده کنند یا خیر؛ که در صورت تمایل کلیدهای دیجیتال یک روز قبل از ورود مسافر به هتل برایشان فعال می شود و در روز دریافت اتاق، از طریق نرم افزار هتل، یک پیام دریافت خواهند کرد. مسافران و مهمانان هتل هیلتون در بدو ورود به هتل باید به قسمت پذیرش مراجعه کنند تا مسئول مربوطه کلید هوشمند را قبل از رفتن به اتاق برای آنها فعال کند. مسافران هنگام نزدیک شدن به اتاق خود می توانند به راحتی با لمس کردن دکمه مجازی باز کردن، درب اتاق خود را باز کنند.

راه اندازی کلید هوشمند در هتل هیلتون لندن باعث شد تا پیشرفت کلید دیجیتال در ایالات متحده و کانادا برای آسایش و رفاه مسافران در 1700 هتل در سراسر جهان ادامه پیدا کند.

قیمت هتل های لندن را مشاهده کنید

قیمت بلیط هواپیما لندن را مشاهده کنید

منبع: فلای تودی

به "هتل هیلتون کلید هوشمند را برای مهمانان خود راه اندازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هیلتون کلید هوشمند را برای مهمانان خود راه اندازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید