خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد ورزشکار مبتلا به بیماری کرونا ندارد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر مشکوک بودن یا ابتلای ورزشکاران این استان به بیماری کرونا ویروس از سوی متولیان امر اعلام نشده است.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد ورزشکار مبتلا به بیماری کرونا ندارد

سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پایگاه داده گفت: امید است که چنین فرایند مثبتی تا زمان مهار و کنترل کامل بیماری کرونا ویروس ادامه داشته باشد.

وی اضافه نمود: مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا ویروس و جلوگیری از گسترش روزافزون آن در این استان تا به امروز اقدام هایی ارزنده انجام داده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: بعضی از این اقدام ها شامل ضدعفونی و گندزدایی تمامی مکان ها و باشگاه های ورزشی استان اعم از دولتی و خصوصی و پلمب آنها تا اطلاع بعدی است.

علوی بیان کرد: یک ستاد در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از فعالیت مکان ها و باشگاه های ورزشی این استان تشکیل و فعال شده است.

وی ابراز داشت: تمامی مکان ها و باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد همه روزه در 2 نوبت از سوی اعضای این ستاد رصد می شوند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

45بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد ورزشکار مبتلا به بیماری کرونا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد ورزشکار مبتلا به بیماری کرونا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید