شرایط تمرین آزادکاران کرمانشاه مطلوب است، دورخیز برای جام تختی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، محمد حسن محبی یکی از چهره های برجسته کشتی کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ما چندین آزادکار را از استان کرمانشاه در اردوی تیم ملی داشتیم که با توجه به تعطیلی تمرینات به دلیل شیوع ویروس کرونا، فرایند آماده سازی آنها تغییر کرد. به همین دلیل این نفرات به کرمانشاه بازگشتند تا بصورت انفرادی به تمرینات خود ادامه دهند.

شرایط تمرین آزادکاران کرمانشاه مطلوب است، دورخیز برای جام تختی

وی شرح داد: خوشبختانه تمرینات این بچه ها زیر نظر مربیان و بصورت منظم و انفرادی پیگیری می شود و ما سعی کردیم در این شرایط به بهترین شکل آزادکاران را زیر نظر داشته باشیم. تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در شرایط کنونی هیچکدام از این کشتی گیران به عنوان سرمایه های ملی کشورمان دچار بیماری و مکل نشوند.

مشاور رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: امیدوارم شیوه ویروس کرونا هر چه زودتر فروکش کند تا فعالیت های ورزش نیز به حالت همیشگی بازشود. به هر حال این شرایط برای همه کشورهای دنیا بوجود آمده ولی باید تلاش کرد که با زیر نظر داشتن کشتی گیران کاری کنیم که از شرایط روحی و جسمی مطلوب فاصله نگیرند.

محبی در پایان به تمایل مسئولان استان کرمانشاه برای میزبانی رقابتهای بین المللی جام تختی اشاره کرد و گفت: ما تا به امروز چندین دوره رقابتهای جام تختی را به خوبی میزبانی کردیم و نشان دادیم توان برگزاری این تورنمنت بین المللی را داریم. به همین دلیل امسال هم بدنبال کسب میزبانی جام تختی هستیم تا بار دیگر بتوانیم چنین رویداد بین المللی مهمی در عرصه کشتی را در شهرمان برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرایط تمرین آزادکاران کرمانشاه مطلوب است، دورخیز برای جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تمرین آزادکاران کرمانشاه مطلوب است، دورخیز برای جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید