واکنش معاون ادارهکل ورزش خوزستان به اظهارات معاون فرماندار اهواز

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرنگاران/خوزستان معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در واکنش به اظهارات معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز مبنی بر این که نظارت اداره کل ورزش استان بر باشگاه ها در روزهای بحرانی کرونا بسیار ضعیف بوده است، گفت: در دوران کرونا بیشترین آسیب را ورزش دید اما همراهی این جامعه نیز بسیار خوب بوده است و نباید با این لحن در خصوص اداره کل ورزش و جوانان خوزستان صحبت گردد. اگر ورزش را تعطیل کنیم، خوب است؟

واکنش معاون ادارهکل ورزش خوزستان به اظهارات معاون فرماندار اهواز

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

ابراهیم نصیری در گفت وگو با وبلاگ پایگاه داده در واکنش به اظهارات معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز مبنی بر این که نظارت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بر باشگاه ها در روزهای بحرانی کرونا بسیار ضعیف بوده و نمره این اداره کل منفی است، اظهارکرد: تنها قشری که تا به امروز بیشترین آسیب را در کرونا دیده، جامعه ورزش و جوانان خوزستان است. حدود 100 استخر استان یک سالی است که تعطیل هستند، ضمن این که 1300 باشگاه ورزشی خوزستان در سه ماه ابتدایی شیوع کرونا تعطیل بودند و با اعلام شرایط زرد و نارنجی در استان، با رعایت محدودیت زمانی، اقدام به بازگشایی کردند. همچنین اماکن دولتی ما عموما همچنان تعطیل هستند و رشته های پربرخورد نیز فعالیتی ندارند.

وی بیان نمود: ضمن این که آقای احمدی شما معاون فرماندار اهواز هستی و اجازه نداری در خصوص اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار نظر کنی و قضاوت در خصوص عملکرد دستگاه در ستاد استانی کرونا بر عهده متولی امر یعنی دانشگاه علوم پزشکی است نه جنابعالی. آقای احمدی شما اجازه نداری درباره زحمات همکاران من قضاوت کنی. شما فقط می توانی در خصوص اهواز صحبت کنی نه استان.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باشگاه ها تنها پایگاه های اجتماعی هستند که در دوران کرونا بدبختی های بسیار کشیده اند و آقای احمدی شما نیز یک قدم هم برای سرپا ماندن آن ها بر نداشتید. باشگاه ها خاک ریز اول مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی هستند و نباید با چنین اظهارنظراتی جامعه ورزش خوزستان را دلسرد کنید.

وی اضافه نمود: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نظارت شدیدی بر عملکرد باشگاه ها دارد و حتی با باشگاه های متخلف برخورد قاطعانه داشته ایم. شاید آقای احمدی شما در این زمینه اطلاع نداشته باشی که گفته ای نظارت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بر باشگاه ها در روزهای بحرانی کرونا بسیار ضعیف بوده است. در دوران کرونا بیشترین آسیب را ورزش دید اما همراهی این جامعه نیز بسیار خوب بوده است و نباید با این لحن در خصوص اداره کل ورزش و جوانان خوزستان صحبت گردد. آقای احمدی اگر ورزش را تعطیل کنیم، خوب است؟

نصیری گفت: تمام 300 باشگاه ما در اهواز قانون مدار و قابل احترام هستند و نظارت کافی بر آن ها وجود داشته و دارد.

وی اضافه نمود: در بازرسی های اجرا شده نیز 64 باشگاه ورزشی را به اداره اماکن عمومی جهت ابلاغِ تذکر و برخورد معرفی کردیم، ضمن این که چهار باشگاه و در یکی از شهرستان ها یک باب زمین چمن مصنوعی پلمب شدند. ضمناًً آقای احمدی شما اگر کارکرد باشگاه های ورزشی و ورزش را در ارتقای سیستم دفاعی بدن و تقویت سیستم ایمنی جسمانی می دانستید، به دنبال برخورد نبودید. ضمناًً هر باشگاهی در هر مقیاسی پروتکل ها را رعایت نکند، ما نیز موافق برخورد هستیم و برخورد هم نموده ایم. ضمن این که ما تمام میزبانی های مسابقات استانی و اردوهای تیم ملی را لغو کردیم زیرا تمکین به دستورالعمل ها برای مان اهمیت داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکنش معاون ادارهکل ورزش خوزستان به اظهارات معاون فرماندار اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش معاون ادارهکل ورزش خوزستان به اظهارات معاون فرماندار اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید