یک سوم بستری های کرونایی خوزستان در بخش های ویژه اند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرنگاران/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری حدود 130 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان، گفت: یک سوم این بیماران در بخش های ویژه بستری هستند.

یک سوم بستری های کرونایی خوزستان در بخش های ویژه اند

دکتر محمدحسین سرمست در جمع وبلاگ پایگاه داده با اشاره به اعمال دستورالعمل های شرایط زرد در خوزستان اظهار کرد: لزومی ندارد منتظر تغییر رنگ بندی شهرها باشیم و پس از آن احتیاط های اجتماعی را انجام دهیم؛ باید از هم اکنون فرص کنیم شرایط زرد است و احتیاط مربوط به شرایط زرد از جمله کاهش برگزاری اجتماعات اعمال گردد. باید پیشاپیش احتیاط گردد تا در شرایط رنگ بندی زرد قرار نگیریم.

وی با اشاره به شرایط بیماران بستری کرونا گفت: در حال حاضر حدود 130 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که یک سوم این بیماران در بخش های ویژه بستری اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: بیمارستان ها نیز برای مقابله با پیک احتمالی آمادگی لازم را دارند و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به مراقبت ها در مرزها گفت: وطیفه مجموعه بهداشت، بیماریابی است و قرنطینه بیماران بر عهده ما نیست. برای قرنطینه مبتلایان به کرونا که از مرزها وارد کشور می شوند احتیاج به همکاری بیماران داریم اما شاهد مقاومت این افراد هستیم. از طرف دیگر نیز باید شرایط قرنطینه مبتلایان به کرونا در مرزها اصلاح و فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یک سوم بستری های کرونایی خوزستان در بخش های ویژه اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سوم بستری های کرونایی خوزستان در بخش های ویژه اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید