پذیرش نودانشجویان در خوابگاه ها ممنوع شد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: به هیچ اسم دانشجویان نو الورود در هیچ مقطع تحصیلی در خوابگاه ها پذیرش نخواهیم کرد.

پذیرش نودانشجویان در خوابگاه ها ممنوع شد

سعیدحبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی وبلاگ پایگاه داده، درباره آمار کنونی استقرار دانشجویان در خوابگاه ها اظهار کرد: در حال حاضر حدود 2500 دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای فرایند انتها نامه نویسی و دروس عملی در خوابگاه های دانشگاه تهران مستقر هستند.

او افزود: هیچ دانشجوی کارشناسی در خوابگاه ها مستقر نیست و حتی بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام انتها نامه نه همه آن ها ساکن خوابگاه های دانشگاه تهران هستند.

حبیبا توضیح داد: تنها دانشجویان ترم آخر کارشناسی ارشد و دکتری که انتها نامه، رساله، کار آزمایشگاهی، میدانی و ... دارند باید در دانشگاه ها مستقر شوند و مابقی به صورت مجازی آموزش خواهند دید.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه تهران به هیچ اسم دانشجوی نو الورود در خوابگاه برای 3 مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی پذیرش نمی کند و نه تنها دانشجویان ترم آخر تحصیلات تکمیلی می توانند به خوابگاه ها وارد شوند؛ چرا که آن ها باید حتما 3 ترم بخوانند و سپس برای پروپوزال وارد دانشگاه شوند.

حبیبا درباره پیش بینی های ترم آینده برای حضوری شدن کلاس ها گفت: حضوری شدن کلاس ها بستگی به دستورالعمل های بهداشتی و شرایط ویروس کرونا در کشور دارد و در این زمینه تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

او افزود: با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان و استادان و عموم مردم در حال اجرا است؛ بنابراین ما هم مشتاقانه امیدوار به حضوری شدن آموزش ها و دانشگاه ها در ترم آینده هستیم و امیدواریم که با این فرایند فضای فعال تری را در دانشگاه ببینیم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پذیرش نودانشجویان در خوابگاه ها ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش نودانشجویان در خوابگاه ها ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید