خرید کسب و کار مناسب در کانادا

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، امروزه یکی از راه های دریافت ویزای کاری و اقامت دائم کانادا، خرید یا ایجاد یک کسب و کار در این کشور می باشد. متقاضیان مهاجرت از این روش می توانند تمام یا حداقل 51 درصد از سهام یک بیزینس را خریداری کنند.

خرید کسب و کار مناسب در کانادا

بیزینس مورد نظر می تواند یک شرکت یا یک کسب و کار مانند یک مغازه و یا رستوران باشد. محل کسب و کار هم ممکن است متعلق به مالک بیزینس بوده و یا اجاره ای باشد.

در هر حال تحت شرایطی خاص، ممکن است واجد شرایط خرید یا ایجاد یک بیزینس در کانادا شوید. گام اول در این راه این است که یک فرصت بیزینسی فعال و مناسب پیدا کنید، حال آنکه فهرست خاصی از کسب و کارهای قابل قبول وجود ندارد.

خرید بیزینس در کانادا بهتر است یا راه اندازی آن؟

سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است که کجا می توانید کسب و کارهایی را برای خرید انتخاب کنید؟ در حالی که ممکن است فهرست بعضی از آگهی ها را در روزنامه های محلی خود پیدا کنید، ولی احتمالا آن چیزی که در پیش هستید را پیدا نخواهید کرد. پیدا کردن کسب و کار مناسب مستلزم صرف زمان، کوشش و کمی جستجو خواهد بود. در این مقاله به چند منبع قابل استفاده برای یافتن کسب و کار مناسب اشاره شده است.

  • مجلات و خبرنامه های سرمایه گذاری تجاری که اغلب در منطقه ها پرجمعیت یافت می شوند. به اسم مثال، در جنوب انتاریو، تعدادی از نشریات رایگان مانند Business Exchange وجود دارند که در قفسه های مجله فروشی ها در سراسر منطقه تورنتوی عظیم (GTA) قابل دسترسی می باشند. در این نشریات شما به طور معمول کسب و کارهای مرتبط با خرده فروشی مانند رستوران ها، آپارتمان ها و فروشگاه های لوازم رفاهی را پیدا خواهید کرد، جایی که اغلب یک ملک هم در ارتباط با کسب و کار فروشی موجود است.
  • بعضی نشریات تجاری تخصصی وجود دارند که مربوط به صنعت مورد نظری که می خواهید در آن کار کنید می باشند؛ بنابراین آنها هم یک منبع مفید دیگر محسوب می شوند، چرا که اغلب کسب و کارهای مربوطه برای فروش در این بخش طبقه بندی شده اند. شما می توانید فهرست بسیاری از مجلات تجاری کانادا را به صورت آنلاین در سایت مطبوعات تجاری کانادا پیدا کنید.
  • روزنامه ها بعلاوه بخش هایی را دسته بندی کرده اند که در آن شما می توانید فهرست کسب و کارهای محلی را پیدا کنید. در پی کسب و کارهای واقعی و محلی باشید، اما نسبت به فرصتهای کسب و کار مشکوک و مبهم با احتیاط عمل کنید.
  • اینترنت سرعت کسب و کارها را تسریع می نماید و در نتیجه امکان برقراری ارتباط میان کسب و کارهای مختلف در سراسر دنیا بسیار آسان تر می گردد. اگرچه هنوز هم قابلیت برای توسعه بیشتر این جنبه از اینترنت وجود دارد، اما شما هم اکنون هم می توانید کسب و کارهای نواحی غربی کانادا را که در فهرست فروش قرار گرفته اند، در وب سایت http://www.buysell.com مشاهده نمایید.
  • ارتباط کلامی و محاوره ای می تواند یک راه عالی برای یادگیری و کسب آگاهی در خصوص کسب و کاری باشد که مالک آن قصد فروشش را داشته باشد ولی شاید در فهرست آگهی های بیزینس های فروشی ذکر نشده باشد. شبکه های ارتباطی و رویدادهای شغلی می توانند دسترسی شما به این کانال های اطلاعاتی را فراهم کنند، برای مثال می توانید با بانکدار، وکیل و یا حسابدار خود تماس برقرار کرده و از وجود چنین موقعیت هایی آگاه شوید. به طور مشابه، زمانی که شما در پی یک نوع خاص از کسب و کار هستید، می توانید از ارتباطات خود استفاده کرده و با پرس و جو از اطرافیان خود از کسب و کارهایی که ممکن است برای فروش موجود باشند، آگاهی پیدا کنید.
  • کارگزاران و دلالان هنگامی که به یک فروشنده جهت انجام معامله یاری می کنند، کمیسیون دریافت می کنند. یک کارگزار خوب یک منبع عالی است؛ ولی یک کارگزار نیمه حرفه ای که به صورت نیمه وقت فعالیت می نماید به احتمال زیاد نمی تواند یاری چندانی به جستجوهای شغلی شما بدهد. برترین راه برای پیدا کردن کارگزار این است که با شبکه افراد پیرامون خود ارتباط برقرار کرده و درباره افراد مورد اعتمادی که می توانید به آنها مراجعه کنید، سوال نمایید. اگر قصد دارید یک کسب و کار را در یک صنعت خاص بخرید، از افراد شاغل در این صنعت بپرسید که اگر کارگزار خوبی در این حوزه می شناسند به شما معرفی کنند.

خریداران یک کسب و کار باید مراقب باشند چرا که فرصت های تجاری بسیاری در فهرست فروش وجود دارند که شرایط آنها گمراه کننده بوده و یا در خصوص آنها عظیمنمایی و اغراق انجام شده است. اگر یک فرصت کاری بیش از حد متعارف خوب و مجذوب کننده به نظر می رسد، بهتر است با احتیاط برخورد نمایید. به خاطر داشته باشید که اگر به راحتی امکان داشت ثروتمند شوید و یا 4 هزار دلار در هفته از کار در منزل کسب کنید، آن وقت همه در پی این بودند که بر روی چنین فرصت هایی سرمایه گذاری کنند.

به اسم یک فروشنده، پیش از آنکه کسب و کار خود را در بازار عمومی ارائه دهید، ممکن است بخواهید ابتدا موضوع را با اطرافیان خود در میان بگذارید. ممکن است که قبلا یک کارمند داشته اید که می داند چگونه کسب و کار شما را انجام دهد و علاقه مند به خرید آن باشد. مشتریان یا تأمین کنندگانی که در گذشته به کار شما علاقه نشان داده اند هم کاندیداهای ایده آلی برای شما هستند.

4 علت برای اینکه خرید بیزینس در کانادا ریسک بالایی دارد

شرکت بین المللی وبلاگ پایگاه داده با سالها تجربه در امر مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری و داشتن پرونده های پیروز، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری در کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای آغاز فرایند، فرم ارزیابی مهاجرت سرمایه گذاری را تکمیل کرده یا با دفاتر ما در کانادا یا ایران تماس حاصل کنند تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا برترین راه را برای آنها انتخاب کنند.

آیا با خرید بیزینس در کانادا می توان ویزای کاری گرفت؟

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "خرید کسب و کار مناسب در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید کسب و کار مناسب در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید