عکس ، کوچک ترین تلویزیون دنیا رونمایی شد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، همشهری آنلاین نوشت: سامسونگ پیش تر تلویزیون های میکرو LED (MicroLED) را عرضه نموده بود، اما مشکل اصلی آنها میزان صفحه نمایش بود که برای تکمیل تنظیمات احتیاج به یک متخصص دارد.

عکس ، کوچک ترین تلویزیون دنیا رونمایی شد

نسل گذشته تلویزیون های MicroLED به مقدار ای گران بود که می توان گفت که فقط برای افراد ثروتمند ساخته شده است.

به هر حال، در رویداد CES 2023 (نمایشگاه الکترونیک مصرفی)، سامسونگ تلویزیون های Quantum Dot OLED، Neo QLED و MicroLED خود را معرفی کرد.

در تعریف ساده، میکرو LED به فناوری تابشی گفته می گردد که روندی شبیه به نمایشگرهای OLED یا Organic Light Emitting Diode دارد و هر یک از پیکسل ها به صورت مجزا و منحصربه فرد روشن می شوند. درواقع پیکسل ها در فناوری های مذکور، به نور پس زمینه نیازی ندارند.

تلویزیون MicroLED تازه معرفی شده مسئله ای را که در خصوص نسل قبلی خود وجود داشت حل نموده است. این صفحه نمایش در مقدار های کوچک تر عرضه می گردد و به مقدار مدل قبلی خود گران نخواهد بود.

به گفته سامسونگ، تلویزیون اخیراً رونمایی شده آنها در حال حاضر کوچک ترین و از لحاظ قیمت مناسب ترین تلویزیون MicroOLED موجود در بازار است.

مدل های تازه سری MICRO LED 2023 دارای مقدار های بین 50 تا 140 اینچ هستند که طیف وسیعی از گزینه ها را برای تجربه صفحه نمایش و کیفیت بصری بی نظیر در اختیار مشتریان قرار می دهند. با توجه به طراحی ماژولار آن، می توان این تلویزیون را کاملاً سفارشی کرد تا با تنظیمات دلخواه مشتری مطابقت داشته باشد، زیرا از نظر شکل، نسبت یا مقدار محدود نمی گردد. علاوه بر این، دستگاه، بدون حاشیه ارائه می گردد و بدون در نظر گرفتن تنظیمات، انتقال یکپارچه بین صفحه نمایش و دنیای واقعی را تضمین می نماید.

با توجه به اینکه نسخه 110 اینچی 156000 دلار قیمت دارد و در مقدار های 88 و 99 اینچی نیز موجود است، می توان حدس زد که نسخه تازه 76 اینچی حداقل چند ده هزار دلار قیمت خواهد داشت.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، کوچک ترین تلویزیون دنیا رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، کوچک ترین تلویزیون دنیا رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید