فخری: سابریست ها کار بزرگی انجام دادند، فشار از روی ما برداشته شد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سرمربی تیم شمشیربازی سابر ایران گفت: سابریست ها کار بسیار بزرگی انجام دادند و سهمیه تیمی المپیک 2020 توکیو را گرفتند و از بازیکنانم بسیار راضی ام.

فخری: سابریست ها کار بزرگی انجام دادند، فشار از روی ما برداشته شد

پیمان فخری در گفت وگو با وبلاگ پایگاه داده پس از کسب سهمیه المپیک تیمی توسط تیم سابر ایران، بیان نمود: با وجود این که هنوز دو مسابقه دیگر به سرانجام کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو باقی مانده است اما توانستیم کار بزرگی انجام دهیم. ما در جام دنیای لهستان توانستیم دو رقیب خود یعنی چین و ژاپن را شکست دهیم. همچنین تیم مجارستان را که نایب قهرمان دنیا است و بازیکن قهرمان المپیک خود را در اختیار داشت، با اختلاف شکست دادیم. با کسب مقام پنجم در جام دنیای لهستان سهمیه المپیک خود را قطعی کردیم.

او ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم. تمام برنامه های ما در بخش تیمی بود و خیلی خوب کار کردند. در بخش انفرادی، عابدینی فوق العاده بود و برابر آپیتی از فرانسه که در دو گرندپری مونترال و مسکو طلا گرفته بود، با نتیجه 15 بر 13 بازنده شد. علی پاکدامن نیز مصدومیت دستش مقداری تمرکزش را گرفت اما در رقابت های تیمی خوب کار کرد. برنامه ما برای قطعی کردن سهمیه تیمی بود و ان شاءالله از رقابت های آینده برای بهبود نتایج انفرادی کوشش می کنیم چون با دریافت سهمیه تیمی دیگر فشار از روی ما برداشته شد.

سرمربی تیم ملی سابر در پاسخ به این پرسش که چقدر امکان کسب مدال المپیک وجود دارد؟، گفت: تمام کوشش مان را می کنیم. نمی دانم خدا در تقدیر ما چه چیز نوشته است. با این حال ما زحمت خود را می کشیم.

فخری در پاسخ به این پرسش که برای آماده شدن جهت حضور در المپیک 2020 توکیو به چه امکاناتی احتیاج دارید؟، توضیح داد: مشکل تدارکات و امکانات نداریم. ما در این زمینه برنامه ریزی خوبی نموده بودیم و وقتی به این عملکرد رسیدیم نشان می دهد برنامه خود را به خوبی انجام داده ایم. فدراسیون هم تمام کوشش خود را نموده است. در این مدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم ما را حمایت نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فخری: سابریست ها کار بزرگی انجام دادند، فشار از روی ما برداشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: سابریست ها کار بزرگی انجام دادند، فشار از روی ما برداشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید