مقایسه تویوتا با تویوتا کرولا

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، قصد داریم در این گزارش تفاوت های کلیدی بین دو خودروی سدان محبوب تویوتا کمری و تویوتا کرولا جمع و جور را شرح دهیم.

مقایسه تویوتا با تویوتا کرولا

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه مالی وبلاگ پایگاه داده، تصمیم گیری در خصوص خرید یک سدان سایز میانه یا جمع و جور کار دشواری است چرا که بسیاری از سدان های سایز میانه دارای مقدار تقریبا یکسان با ساختاری مشابه و البته قیمت تقریباً یکسانی هستند اما چگونه باید متوجه شد که کدام خودرو برای ما مناسب تر است؟

قصد داریم در این گزارش تفاوت های کلیدی بین دو خودروی سدان محبوب تویوتا کمری و تویوتا کرولا جمع و جور را شرح دهیم.

تویوتا کرولا با تویوتا کمری دارای ظاهر، عملکرد و برچسب قیمت مشابه ای هستند و بسیاری از خریداران تویوتا ممکن است این سوال را داشته باشند که کدام یک از این دو خودرو مناسب احتیاج آن ها است.

کمری: ظاهر جلویی سدان کمری اسپرت و تهاجمی با جلوپنجره بزرگ است و اگر بخواهیم در خصوص نمای بیرونی عقبی صحبت کنیم به جرات می توان گفت که قسمت عقب با چراغ های باریک و اسپویلر ظریف و یکپارچه پوشانده شده است که چهره ای جوان به آن می بخشد. کمری XSE، در عین حال، دارای جلویی منحصر به فرد با دریچه های ورودی جانبی اضافی، دریچه های عقب عمودی نصب شده در زیر چراغ های عقب، دیفیوزر عقب پایین، اگزوز چهار سر و دیگر لوازم جانبی اسپرت است، تویوتا واقعاً سعی می کرد با این کمری ظاهری اسپرت تر داشته باشد.

کرولا: کرولا برخلاف کمری، در دو نوع سدان و هاچ بک عرضه می گردد؛ سدان و هاچ بک از طراحی مشابهی با کمری برخوردارند که دارای جلوپنجره های ورودی بزرگ و چراغ های جلوی باریک است. دریچه کرولا XSEدارای ویژگی های اسپرت خاص مانند رینگ های آلیاژی بزرگتر و اسپویلر دریچه عقب است، کرولا بعلاوه به صورت هیبریدی در فرم سدان در دسترس است.

نتیجه: هر دو سدان کمری و کرولا دارای ظاهری مشابه هستند، قسمت جلویی تویوتا با جلوپنجره های بزرگ و چراغ های جلوی اسپرت و ظاهری اسپرت تر است. اگر هاچ بک می خواهید، سراغ کرولا بروید و اگر سدان را ترجیح می دهید، کمری بزرگتر ممکن است برای شما مناسب تر باشد، اگرچه سدان کرولا هم انتخاب فوق العاده ای است. اما اگر می خواهید چیزی کمی سبک تر باشد، کرولا در بخش طراحی کمی محدودتر به نظر می رسد.

کمری: کمری از نظر مقدار بزرگتر از کرولا است. این خودرو دارای جایگاه های راحتی است که پنج مسافر بزرگسال می توانند به راحتی در آن بنشینند و حدبیشتر ظرفیت بار کلی آن 15.1 فوت مکعب است.

کرولا: هاچ بک کرولا بعلاوه دارای جایگاه های راحتی است که پنج سرنشین به راحتی می توانند در آن بنشینند.

نتیجه: اگر در پی فضای بیشتری هستید و مرتباً مسافران زیادی دارید، کمری گزینه خوبی برای شما است زیرا مسافران در آن راحت تر خواهند بود. اگر احتیاجی به فضای زیاد جایگاه های عقب ندارید و به جای آن ظرفیت بار را ترجیح می دهید کرولا انتخاب خوبی است.

کمری: موتوری که بیشتر خریداران کمری از آن استفاده می نمایند 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی است. این موتور قدرت 203 اسب بخار در 6 و 600 دور در دقیقه و 184 پوند فوت گشتاور در 5000 دور در دقیقه دارد. هشت سرعته اتوماتیک تنها گزینه انتقال قدرت است و نیرو را به چرخ های جلو می فرستد.

کرولا: تویوتا کرولا هاچ بک با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 168 اسب بخار و گشتاور 151 پوند فوت عرضه می گردد. این موتور را می توان با گیربکس اتوماتیک CVT یا دستی شش سرعته تازه جفت کرد. نیرو به چرخ های جلو ارسال می گردد. کرولا هاچ بک دارای 36 MPG دارای مجوز EPA، همراه با بزرگراه 42 MPG و 32 شهر MPG است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مقایسه تویوتا با تویوتا کرولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه تویوتا با تویوتا کرولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید