قیمت کوییک دنده ای و کوییک R در کارخانه و بازار چقدر شد؟

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، در حال حاضر کوییک دنده ای صفر در بازار به قیمت 205 میلیون تومان خرید و فروش می گردد، که نشان می دهد این خودرو در طول یک هفته اخیر هیچ تغییر قیمتی را به ثبت نرسانده است. اما در ابتدای مهر ماه کوییک دنده ای صفر در بازار 200 میلیون تومان فروخته می شد. البته 31 روز قبل هم کوییک 205 میلیون تومان قیمت داشت.

قیمت کوییک دنده ای و کوییک R در کارخانه و بازار چقدر شد؟

وبلاگ پایگاه داده | قیمت کوییک R با افزایش دو میلیون تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته به 217 میلیون تومان رسید. این در حالی است که در نخستین روز هفته جاری، این محصول مالی سایپا با قیمت 215 میلیون تومان خرید و فروش می شد.

به گزارش وبلاگ پایگاه داده ، هفت روز قبل نیز کوییک R حدود 212 میلیون تومان معامله می شد. اما حالا با افزایش 5 میلیون تومانی روبرو شده است. در ابتدای ماه جاری نیز این محصول 206 میلیون تومان قیمت داشت. یک ماه قبل نیز کوییک R حدود 202 میلیون تومان فروخته می شد که اکنون پس از گذشت 31 روز، رشد 15 میلیون تومان را به ثبت رسانده است.

البته اگر قیمت کنونی کوییک R را با ابتدای سال جاری مقایسه کنیم، می بینیم که این خودرو افت 8 میلیون تومانی را به خود دیده است. از این رو که در نخستین روز های معاملاتی فروردین کوییک R حدود 225 میلیون تومان خرید و فروش می شد.

قیمت کوییک R در کارخانه با بازار نیز یک تفاوت قیمت حدود 39 میلیون تومانی دارد. در حال حاضر سایپا این هاچ بک مالی را 178 میلیون و 188 هزار تومان به فروش می رساند، اما هنگامی که به بازار می رسد با رشد 38 میلیون و 812 هزار تومانی روبرو می گردد.

قیمت کوییک دنده ای صفر در بازار و کارخانه

در حال حاضر کوییک دنده ای صفر در بازار به قیمت 205 میلیون تومان خرید و فروش می گردد، که نشان می دهد این خودرو در طول یک هفته اخیر هیچ تغییر قیمتی را به ثبت نرسانده است. اما در ابتدای مهر ماه کوییک دنده ای صفر در بازار 200 میلیون تومان فروخته می شد. البته 31 روز قبل هم کوییک 205 میلیون تومان قیمت داشت.

اما 7 ماه قبل کوییک دنده ای 235 میلیون تومان خرید و فروش می شد که نشان دهنده افت 30 میلیون تومانی در این مدت است.

در خصوص تفاوت قیمت بازار و کارخانه کوییک دنده ای صفر نیز یک عدد حدود 37 میلیون تومانی دیده می گردد. هم اکنون کارخانه کوییک دنده ای را 168 میلیون و 74 هزار تومان می فروشد، که اختلاف 36 میلیون و 926 هزار تومانی با بازار دارد.

منبع: فرادید

به "قیمت کوییک دنده ای و کوییک R در کارخانه و بازار چقدر شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کوییک دنده ای و کوییک R در کارخانه و بازار چقدر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید