خاتمه مرحله رفت رقابت های لیگ پاورلیفتینگ، استحکام سازه شانی و ملی حفاری ایران صدرنشین شدند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، دور رفت لیگ پاورلیفتینگ ایران در حالی به خاتمه رسید که دو تیم استحکام سازه شانی و ملی حفاری ایران در صدر گروه های اول و دوم این رقابت ها قرار گرفتند.

خاتمه مرحله رفت رقابت های لیگ پاورلیفتینگ، استحکام سازه شانی و ملی حفاری ایران صدرنشین شدند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مرحله رفت اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ، طی روزهای دوشنبه دهم و سه شنبه یازدهم خردادماه با حضور 9 تیم در دو گروه و به میزبانی بابلسر برگزار گردید که در سرانجام برترین های هر گروه تعیین شدند.

در روز نخست این رقابت ها، پنج تیم شرکت کننده در گروه اول به مصاف هم رفتند و تیم استحکام سازه شانی با 80 امتیاز، عنوان نخست را از آن خود کرد. هیئت کرمانشاه با 62 امتیاز در صندلی دوم ایستاد و هیئت خراسان رضوی نیز با همین تعداد امتیاز در صندلی سوم گروه نهاده شد. هیئت فارس و دریاچه ارومیه نیز به ترتیب با 58 و 46 امتیاز در رده های چهارم و پنجم این گروه نهاده شدند.

رقابت های گروه دوم نیز در روز سه شنبه با شرکت چهار تیم حاضر در این گروه برگزار گردید و در سرانجام، ملی حفاری ایران با 93 امتیاز صدرنشین شد. نیروی زمینی ارتش با کسب 73 امتیاز پشت سر این تیم نهاده شد و دو تیم هیئت چهارمحال و بختیاری و بهمن اسپرت نیز با کسب 53 و 52 امتیاز در صندلی سوم و چهارم این گروه نهاده شدند.

رقابت های دور برگشت نیز طی هفته های آینده برگزار خواهد شد و در سرانجام این مرحله، دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خاتمه مرحله رفت رقابت های لیگ پاورلیفتینگ، استحکام سازه شانی و ملی حفاری ایران صدرنشین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه مرحله رفت رقابت های لیگ پاورلیفتینگ، استحکام سازه شانی و ملی حفاری ایران صدرنشین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید