پروتکل هایی که فوتبالیست ها رعایت نمی کنند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، لیگ برتر فوتبال اخیرا دوباره از سر گرفته شده و بسیاری منتظرند تا چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس مسجل شود.

پروتکل هایی که فوتبالیست ها رعایت نمی کنند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده ، ادامه لیگ نوزدهم با اما و اگرهای فراوانی برگزار گشت چرا که همه گیری ویروس کرونای جدید به شدت کشور را تحت تاثیر قرار داده بود. به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از دست اندرکاران فوتبال درخواست تعطیلی لیگ برتر فوتبال را داده بودند اما در نهایت این رقابت ها از سر گرفته شد.

اما در حالی که لیگ برتر در فصل نوزدهم همچنان ادامه دارد به وضوح مشاهده می گردد که تعداد زیادی از بازیکنان، مربیان و سایر دست اندرکاران مسابقات و تیم ها از رعایت ساده ترین پروتکل های بهداشتی عاجزند و یا به عبارت دیگر پایبند به این پروتکل ها نیستند.

نخستین نکته به عدم رعایت فاصله اجتماعی در ورشگاه برمی گردد. بازیکنان به راحتی حلقه شادی می زنند و یا یکدیگر را در آغوش می گیرند. قبل و بعد از بازی ازدحام زیادی در کنار زمین مسابقه دیده می گردد؛ انگار نه انگار که پاندمیک کرونا کل جهان را زمین گیر کرده است. فاصله اجتماعی به عنوان یکی تاثیرگذارترین معیارهای جلوگیری و کنترل کرونا از سوی بازیکنان و مربیان رعایت نمی گردد و این معضل در رختکن ها بیشتر دیده می گردد.

نکته بعدی عدم استفاده از ماسک از سوی بسیاری افراد مرتبط با تیم ها هستیم. با اینکه الزام تاکید شده ای بر روی استفاده از ماسک شده اما بسیاری از افرادی که در کنار زمین تردد می کنند ماسک ندارند و علاقه ای هم به استفاده از آن نشان نمی دهند. نکته بدتر اینکه تعدادی از مربیان از جمله امیر قلعه نویی بدون پوشش ماسک در کنفرانس های خبری شرکت می کنند.

شیوع ویروس کرونا تا امروز جان بیش از 13 هزار شهروند را در ایران گرفته اما انگار این تعداد قربانی هنوز زنگ خطری برای بسیاری از فوتبالی ها حساب نمی گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "پروتکل هایی که فوتبالیست ها رعایت نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل هایی که فوتبالیست ها رعایت نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید