کروس: بعد از انتقاد از اوزیل مرا نازی خطاب کردند چون مو هایم بلوند و چشمانم آبی است!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید به دلیل انتقاد از رویکرد هم تیمی سابقش در تیم ملی آلمان به او اتهام نژادپرستی زده اند.

کروس: بعد از انتقاد از اوزیل مرا نازی خطاب کردند چون مو هایم بلوند و چشمانم آبی است!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، تونی کروس می گوید زمانی که از مسوت اوزیل به خاطر خداحافظی پرحاشیه اش از تیم ملی آلمان انتقاد کرد، خیلی از کاربران فضای مجازی او را به نژادپرستی متهم کردند.

کروس یکی از کسانی بود که از شیوه وداع اوزیل با تیم ملی آلمان انتقاد کرد و دلیل آن هم ادعای بازیکن حال حاضر تیم فوتبال فنرباغچه بود. اوزیل که اجداد ترکیه ای دارد، پس از حضور در جام دنیای 2018 روسیه، با تیم ملی آلمان خداحافظی کرد و گفت دلیل این تصمیمش رویکرد نژادپرستانه آلمانی ها در قبال او به خاطر ملاقاتش با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه (قبل از جام دنیای) بوده است.

واکنش کروس به شیوه خداحافظی اوزیل با تیم ملی آلمان برای او دردسرساز شد، چرا که بسیاری از کاربران فضای مجازی به او حمله کردند و این بازیکن ملی پوش را نژادپرست دانستند. این در حالی بود که کروس به شیوه ای محترمانه از اوزیل انتقاد نموده و صرفاً گفته بود که اوزیل می توانست به شیوه ای بهتر از تیم ملی آلمان جدا گردد.

کروس در یک گفت و گوی زنده اینستاگرامی با فرانک والتر اشتیان مایر رئیس جمهوری آلمان گفت: بعد از جام دنیای 2018 من گفتم که شیوه جدایی مسوت اوزیل از تیم ملی آلمان را دوست نداشتم. بعد از آن خیلی ها مستقیماً مرا نازی خطاب کردند، چون موهایم بلوند، چشمانم آبی و همه ویژگی های دیگری که از نظر آنها برای نازی بودن لازم بود را دارم. با این حال من توانستم بر اوضاع مسلط بمانم و نگذاشتم که آنها روی من تأثیر بگذارند. مشکل فضای مجازی این است که هر کسی می تواند پشت یک حساب کاربری جعلی پنهان گردد و هر طور که دلش می خواهد و بدون آنکه کسی بتواند متوقفش کند، به مردم توهین کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ پایگاه داده بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کروس: بعد از انتقاد از اوزیل مرا نازی خطاب کردند چون مو هایم بلوند و چشمانم آبی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروس: بعد از انتقاد از اوزیل مرا نازی خطاب کردند چون مو هایم بلوند و چشمانم آبی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید