کلاس های مجازی دانشگاه شهرکرد از اول اردیبهشت آنلاین برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: کلاس های مجازی دانشگاه تا 30 فروردین به صورت آفلاین است و از اول ماه اردیبهشت به آنلاین برگزار خواهد شد.

کلاس های مجازی دانشگاه شهرکرد از اول اردیبهشت آنلاین برگزار می گردد

حمد الله مشتاقی، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ پایگاه داده، با اشاره کیفیت برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه گفت: دانشگاه تا به امروز تجربه آموزش مجازی را نداشته است و به همین علت کانالی در فضای مجازی راه اندازی شد تا از این طریق آموزش های لازم به اساتید و دانشجویان داده گردد و در حال حاضر بیشترین مسائل کلاس های مجاز رفع شده است.

مشتاقی مطرح نمود: کلاس های مجازی دانشگاه شهرکرد تا 30 فروردین به صورت آفلاین است و از اول ماه اردیبهشت به آنلاین برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد توضیح داد: در حال حاضر دانشگاه در حال تکمیل کردن زیر ساخت های آموزش مجازی است و به همین علت کلاس های مجازی ما دو جلسه آفلاین و سه جلسه آنلاین برگزار گردید است.

وی با اشاره ارائه به خاتمه نامه دانشجویان بیان نمود: در جلسه هئیت رئیسه دانشگاه تصمیم گرفته شد دانشجویانی که خاتمه نامه آن ها به صورت علمی است مخصوصا دانشجویان تحصیلات تکمیلی طبق چهار چوب دستور عمل کرونا وزارت علوم می توانند خاتمه نامه های خود را ارائه دهند.

مشتاقی با اشاره به برگزاری کلاس های عملی و کار آموزی دانشجویان اظهار کرد: با توجه به اینکه برای برگزاری کلاس ها، هفتگی تصمیم گیری می گردد دیدگاه ما این است که ترم تابستان کنسل گردد و ادامه ترم جاری باشد و اگر همه شرایط مناسب باشد کلاس های عملی در تابستان برگزار خواهد شد تمام این برنامه ریزی ها شرایط موجود بستگی دارد.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد تاکید نمود: برای برگزاری امتحانات نمی توان تصمیمی گیری کرد و این بستگی به حضور دانشجویان در دانشگاه دارد و هر زمانی که درس های علمی و تئوری تمام شد امتحان از دانشجویان گرفته می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاس های مجازی دانشگاه شهرکرد از اول اردیبهشت آنلاین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های مجازی دانشگاه شهرکرد از اول اردیبهشت آنلاین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید