17 راهکار افزایش خبرنگاران برای تعهد به رژیم غذایی و لاغری

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، آوردن نام رژیم غذایی، تصاویری مانند گرسنگی و خوردن سبزیجات را در ذهن زنده می نماید؛ همان طور که همه می دانند، رژیم دریافت در بیان بسیار ساده است، اما عمل کردن به آن سخت خواهد بود. در واقع یک رژیم غذایی سالم، می تواند شما را راه در رسیدن به وزن ایده آل یاری کند؛ اما در صورت نداشتن خبرنگاران برای تعهد به رژیم غذایی، راه های زیادی برای فرار کردن از آن وجود دارد! در این مقاله راهکارهای مختلفی برای ایجاد تعهد در رژیم لاغری، برای شما آورده شده است.

17 راهکار افزایش خبرنگاران برای تعهد به رژیم غذایی و لاغری

روش های ایجاد وبلاگ پایگاه داده برای تعهد به رژیم لاغری

هیچ کس کامل نیست و همه افراد ممکن است برای شکستن رژیم لاغری خود وسوسه شوند؛ اما در طول زمان می توان با تمرین کردن، تعهد به رژیم غذایی را افزایش داده و به مراتب راحت تر از رژیم خود پیروی کرد. به همین دلیل در ادامه با 17 راه چاره برای افزایش وبلاگ پایگاه داده برای تعهد به رژیم غذایی آشنا خواهید شد.

1. وبلاگ پایگاه داده خود را بشناسید

بسیاری از افراد وقتی با دیدن غذاهای ناسالم وسوسه می شوند، از خود سوال می نمایند که آیا خوردن این غذاها ارزش بیشتری دارد یا لذت بردن از داشتن اندام متناسب؟ هنگامی که چنین وبلاگ پایگاه داده قوی داشته باشید، تصمیم راحت تری خواهید گرفت.

2. قدم های تدریجی بردارید

لازم نیست رژیم غذایی خود را یک شبه تغییر دهید. توصیه می گردد رژیم غذایی خود را با قدم های کوچک تغییر دهید. مثلا اول عادت کنید که به جای نوشابه آب بخورید یا به جای شیرینی و آبنبات، میوه بخورید. هنگامی که این تغییرات کوچک را به وجود آوردید، هفته بعد یا دو هفته بعد یک تغییر کوچک دیگر را به وجود آورید و به این ترتیب تا ماه بعد سالم تر خواهید بود. این فرایند کوچک و تدریجی باعث می گردد تا رژیم غذایی سالم شما به مراتب راحت تر گردد.

3. روش های سخت را کنار بگذارید

رژیم های غذایی سخت و محکم زیادی مثل رژیم جنرال موتورز یا رژیم پالئو وجود دارد؛ اما هیچ کدام از آنها توصیه نمی گردد. این رژیم ها بسیار سخت هستند و فقط تعداد کمی از افراد می توانند به آن متعهد باشند و در طولانی مدت از آن پیروی نمایند. واقعیت این است که در حالی که با پیروی از رژیم های سخت و ضربتی در مدت کوتاه کاهش وزن خواهید داشت، به محض تمام شدن دوره رژیم، باز هم دچار افزایش وزن خواهید شد. لازم نیست از روش های سخت پیروی کنید؛ تنها کافی است در طولانی مدت تغییرات اساسی در خوراک خود ایجاد کنید.

4. غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید

هر کسی سلیقه غذایی خاصی دارد؛ اگر از خوردن سالاد بیزارید، سالاد را نقطه اصلی رژیم جدید خود قرار ندهید. غذاها را فقط به این دلیل که سالم هستند نخورید. آنها را به دلیل اینکه سالم هستند و شما به آن ها علاقه دارید میل کنید. ممکن است شخصی به خوردن توت ها، بادام، سالاد، ماست و پنیر علاقه داشته باشد، در صورتی که برخی دیگر غذاهایی مثل گوشت و مرغ را بیشتر دوست دارند. پس غذاهای مورد علاقه خود را که سالم هستند، پیدا کنید و با مصرف آن ها یک رژیم غذایی سالم و طولانی مدت داشته باشید.

5. غذاها را همراه خود داشته باشید

غذاهای سالم را همراه خود به بیرون ببرید. اگر قرار است برای مدت طولانی خارج از خانه باشید، باید غذاهای سالم مورد علاقه خود را در یک ظرف ریخته و همراه خود ببرید. بردن نهار یا میان وعده های سالم به محل کار، ایده بسیار خوبی بوده تا در تمام طول روز از خوراکی های سالم خود میل کنید و به سمت خوردنی های ناسالمی مثل دونات و شیرینی نروید.

6. قبل از بیرون رفتن، غذا بخورید

اگر در حال رفتن به رستوران یا مهمانی هستید، قبل از رفتن، یک وعده غذایی سالم بخورید. به این ترتیب احساس گرسنگی نخواهید کرد و نیازی به خوردن غذاهای ناسالم نخواهید داشت.

7. اجازه ندهید گرسنه شوید

هنگامی که گرسنه شوید، غذای زیادی باید بخورید تا احساس سیری کنید؛ چراکه میزان قند خون شما بسیار کم شده و به مقدار زیادی قند و شیرینی نیاز پیدا خواهید کرد. پس وقتی گرسنه می شوید، احتمالا بیشتر دوست دارید چیزهای شیرینی مثل کیک و شیرینی بخورید. بنابراین در طول روز تنقلات سالم مصرف نموده یا وعده های کوچکی بخورید تا گرسنه نشوید.

8. غذاهای سالم سفارش دهید

اگر به رستوران یا مهمانی می روید، باز هم غذاهای سالم را انتخاب کنید. مثلا می توانید قسمت بدون چربی گوشت، یا گوشت گریل شده را انتخاب کنید و همراه سبزیجات بخارپز یا سوپ بخورید.

9. افراط و تفریط نکنید

2 یا 3 چنگال از یک کیک یا بستنی، رژیم شما را خراب ننموده و در عین حال گرسنگی شما را رفع خواهد نمود. اما خوردن یک بستنی کامل نیز به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

10. وعده های کوچک انتخاب کنید

اگر به مهمانی می روید، سعی کنید مقدار کمی از غذاها بخورید. به میزانی کمی غذا بخورید؛ سپس کمی با دیگران صحبت کنید و قدری آب بنوشید و پس از مدتی، مقدار دیگری غذا بخورید. اگر پس از هربار غذا خوردن، کمی به خود زمان دهید، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. اما هرگز بیش از اندازه نخورید.

11. جایگزین های خوشمزه داشته باشید

هنگامی که احساس گرسنگی کردید، یک وعده سالم و مقوی از خوارکی که به آن علاقه دارید بخورید.

12. خوراکی های ناسالم را از خود دور کنید

اگر غذاهای ناسالم در اطراف خود داشته باشید، احتمالا در مواقع مختلف از آن ها میل خواهید کرد. اما اگر در خانه هیچ غذای ناسالمی نداشته باشید، وسوسه نخواهید شد. پس یخچال و کابینت های خود را از آب نبات، شیرینی، غذاهای نیمه آماده، غذاهای سرخ شده، غذاهای تهیه شده با آرد و غذاهای چرب مثل چیپس و پفک و غیره پاک کنید.

13. غذاهای سالم خود را به مهمانی ببرید

اگر می توانید یک ظرف از غذای سالم خود را به همراه خود به مهمانی ببرید. مثلا می توانید یک ظرف خوراک لوبیا یا سوپ همراه خود ببرید.

14. در مهمانی ها میوه، سبزیجات، آب و پروتئین بخورید

در مهمانی ها میوه و سبزیجات گزینه خوبی برای سیر کردن هستند. می توانید خود را با این موارد سیر کنید و دیگر از غذاهای غیرسالم استفاده نکنید.

15. خودتان را سرزنش نکنید

حتی اگر عهدتان را شکستید و در یک رستوران یا مهمانی غذاهای سرخ شده خوردید، فقط به قدری میل کنید که کمی احساس سیری کنید. در این موارد خود را بیش از حد سرزنش نکنید.

16. خودتان را گرسنه نگذارید

منظور این است که به قدری غذا بخورید که گرسنه نمانید. این مقدار برای بیشتر خانم ها نباید بیشتر از 1200 کالری و در آقایان 1500 کالری باشد. اما اگر به خودتان گرسنگی بدهید، عضلات خود را از دست خواهید داد، بیمار و در نهایت از رژیم غذایی خود دور خواهید شد.

17. نا امید نشوید

گاهی ممکن است تمام این استراتژی ها شکست بخورند؛ خودتان را سرزنش نکنید. فقط برگردید به سر خط و از اول آغاز کنید. به این اتفاقات به چشم یک تلنگر نگاه کنید. باز هم برگردید، کالری سوزی را آغاز نموده، ورزش کنید و وزن دلخواه خود را به دست آورید. سعی کنید باز هم سالم غذا بخورید و به رژیم غذایی خود تعهد داشته باشید.

سخن آخر

اگر به دنبال لاغری و کاهش وزن هستید، باید داشتن وبلاگ پایگاه داده برای تعهد به رژیم غذایی خود را در الویت قرار دهید. راهکارهای ارائه شده در این مقاله برای متعهد بودن به رژیم غذایی، زیاد هم سخت نیست؛ برای مثال تنها کافی است لیستی از غذاهای سالم و مورد علاقه خود را تهیه نموده و آن را همیشه همراه خود داشته باشید. در انتها توصیه می کنیم با یاری دریافت از مقاله 14 حرکت ورزشی برای لاغری شکم به فرایند لاغری خود سرعت بخشیده و همیشه به رژیم خود متعهد بمانید.

وبلاگ پایگاه داده شما برای تعهد به رژیم لاغری چیست؟ شما چه راهکارهایی پیشنهاد می کنید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه

به "17 راهکار افزایش خبرنگاران برای تعهد به رژیم غذایی و لاغری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 راهکار افزایش خبرنگاران برای تعهد به رژیم غذایی و لاغری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید