والیبال

ایران، گردشگری و المپیک در ژاپن

پنجمین شماره مجله ایران ویژه ورزش ایران، گردشگری و المپیک 2020 توکیو به زبان ژاپنی منتشر شد.

9 خرداد 1401

مثل فوتبال به جام جهانی صعود کردیم اما توجهی نشد

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران می گوید برای موفقیت در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی احتیاج به یک مربی بزرگ و چند تورنمنت اروپایی دارند.

22 اردیبهشت 1401

برای جلوگیری از کمردرد دوران بارداری چه کنیم؟

دلایل متعددی برای کمر درد در دوران بارداری وجود دارد. مهمترین علتی که می توان برای آن نام برد، تغییرات طبیعی است که در بدن رخ می دهد. اما گاهی این درد ناشی از آسیب هایی است که به بدن مادر در طی دوران بارداری وارد می گردد.البته با تمرینات ورزشی که ارائه...

19 آبان 1400

شکل تیمی سپاهان را حفظ می کنیم، مذاکره ای با اسماعیل نژاد نداشتیم

به گزارش خبرنگاران، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برای دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران تصمیم گرفت که بنا به درخواست اکثریت باشگاه ها، برگزاری رقابت ها به صورت متمرکز در تهران باشد. بر این اساس، دور برگشت مرحله مقدماتی،...

7 بهمن 1399

تندروان: هورسان مثل همیشه خوب بازی کرد، برنامهای ویژه برای دفاع و سرویس داشتیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: پیش از بازی نتوانستم بازیکنانم را متقاعد کنم که دیدار دشواری مقابل نماینده رامسر داریم.

27 دی 1399

خبرنگاران آذرباتری ارومیه هم در مسابقات چهارجانبه والیبال از میهمان مغلوب شد

ارومیه- خبرنگاران- تیم والیبال آذرباتری ارومیه که دومین نماینده این شهر در لیگ برتر آینده کشور است، در دومین ملاقات روز نخست رقابت های چهارجانبه در این شهر، از میهمان خود، فولاد سیرجان ایرانیان مغلوب شد.

18 مهر 1399

تور والیبال ساحلی بندرعباس، فدراسیون والیبال ایران در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: برای زمان برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس، با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم و منتظر پاسخ آن ها هستیم.

21 فروردین 1399

پرداخت 300 دلار به فوتسالی ها توهین است، نه پاداش، مسئولان بدانند فوتسال بچه سر راهی نیست

پرداخت 300 دلار به ملی پوشان فوتسال برای قهرمانی در مسابقات داخل سالن آسیا یک توهین محسوب می شود و مسئولان باید به این رشته تیمی اهمیت و احترام بیشتری بگذارند.

17 فروردین 1399