استرداد بدون جریمه بلیط هواپیما در فلای تودی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، کنسلی بلیط هواپیما، ضرورتی ناخواسته است. گاهی به علت بیماری، لغو یا تعویق جلسات کاری، مسائل خانوادگی و یا شرایط آب و هوایی، سفر افراد لغو می گردد و به ناچار بلیط هواپیمای خود را کنسل می نمایند. این کنسلی با جریمه همراه است و مقدار جریمه به نوع بلیط (سیستمی یا چارتر)، زمان کنسلی تا زمان پرواز و قوانین ایرلاین مربوطه بستگی دارد. فلای تودی امکان کنسلی رایگان پرواز را فراهم نموده است. با سرویس استرداد بدون جریمه فلای تودی می توانید تا 12 ساعت قبل از پرواز بلیط خود بدون جریمه کنسل کنید! در ادامه درباره این سرویس بیشتر شرح می دهیم.

استرداد بدون جریمه بلیط هواپیما در فلای تودی

جریمه کنسلی خطوط هوایی داخلی چقدر است؟

کنسل کردن پرواز در خطوط هوایی مختلف و با توجه به کلاس پروازی، متغیر است. جریمه لغو پرواز در بعضی ایرلاین ها بیشتر است، اما بعضی دیگر جریمه های کمتری را در نظر گرفته اند. در ادامه جریمه کنسلی بلیط هواپیما در بعضی از خطوط هوایی را آورده ایم.

جریمه کنسل کردن بلیط هواپیمایی ایران ایر

جریمه کنسلی بلیط هواپیمایی ماهان

جریمه کنسلی بلیط هواپیمایی آسمان

جریمه کنسلی بلیط هواپیمایی تابان

جریمه کنسلی بلیط هواپیمایی آتا

جریمه کنسلی بلیط هواپیمایی زاگرس

جریمه کنسلی بلیط هواپیمایی قشم ایر

چرا بسته کنسلی بخریم؟

همان طور که در جدول های بالا مشاهده کردید، در بیشتر موارد، کنسلی بلیط با پرداخت جریمه بالا همراه است. بنابراین، باید قبل از خرید بلیط هواپیما، به قوانین و مقررات مربوط به کنسلی توجه کنید و با آگاهی کامل اقدام به خرید بلیط هواپیما و برنامه ریزی سفر خود نمایید.

یک راه ساده تر این است که در هنگام رزرو بلیط، بسته کنسلی پرواز فلای تودی را بخرید. با خرید بسته سرویس استرداد بدون جریمه (بسته کنسلی رایگان) در فلای تودی تا 12 ساعت قبل از پرواز می توانید بلیط خود را بدون پرداخت جریمه کنسل کنید. البته باید توجه داشه باشید که این سرویس فقط برای پروازهای داخلی سیستمی فعال است.

چگونه بسته کنسلی بدون جریمه فلای تودی را بخریم؟

خرید بسته کنسلی پرواز در فلای تودی بسیار ساده است. کافی است فرآیند رزرو خود را بر اساس راهنمای تصویری زیر انجام دهید.

استرداد بدون جریمه؛ خدمت نو فلای تودی

فلای تودی در راستای تحقق بخشیدن به شعار سفر در کلاس جهانی، خدمتی دیگر در اختیار کاربران خود قرار داده است. استرداد پرواز همیشه یکی از چالش ها و دغدغه های مسافران محسوب می گردد که از حالا به بعد می توانند با پرداخت مبلغی جزئی در هنگام خرید بلیط هواپیمای سیستمی داخلی، بسته کنسلی را نیز بخرید. به این ترتیب، دیگر نگران جریمه های سنگین لغو پرواز خود نخواهند بود.

منبع: فلای تودی

به "استرداد بدون جریمه بلیط هواپیما در فلای تودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرداد بدون جریمه بلیط هواپیما در فلای تودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید