اظهارات تند علیرضا بیرانوند پس از بازی با آلومینیوم

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که 3 قهرمانی آورده این طور برگزار گردد؟

اظهارات تند علیرضا بیرانوند پس از بازی با آلومینیوم

علیرضا بیرانوند بعد از برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر گفت: برد امروز را به طرفداران تبریک می گویم. بازی سختی بود. به مجتبی حسینی بابت تیم خوبی که درست نموده تبریک می گویم. تیم او روز به روز بهتر می گردد. در نیمه دوم کمی عقب کشیدیم و آلومینیوم ما را اذیت کرد. این چیز ها در بازی اول طبیعی بود. خدا را شکر که 3 امتیاز را در خانه خودمان گرفتیم.

وی درباره آمادگی خودش اضافه نمود: باید در هر بازی برترین عملکرد داشته باشم. البته چند صحبتی هم دارم. از مسئولان فدراسیون می پرسم یک هفته بازی را عقب انداختند. به نظرم اگر 3 هفته بازی را عقب می انداختند یک استادیوم می ساختند! وقتی در یک هفته استادیوم آزادی را خراب کردند پس می توانند در 3 هفته استادیوم را بسازند! در این یک هفته ای که لیگ را عقب انداختند چه چیزی را درست کردند؟ موضوع دیگر درباره آقای درویش است. اگر بهانه سکو بیاورند تا هفته هشتم بدون تماشاگر بازی می کنیم. از آقای درویش خواهش می کنم فکری کند. ما میزبانی در آزادی را نمی خواهیم. دوست داریم طرفداران کنار ما باشند.

بیرانوند ادامه داد: می روند متمم هایی برای قرارداد بازیکنان گیر می آورند. به جای این کار ها استادیوم را درست کنید. تیمی که سال قبل 3 قهرمانی آورده باید در این شرایط بازی کند؟ این بازی با بازی محبت آمیز برای ما فرقی نداشت. آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که 3 قهرمانی آورده این طور برگزار گردد؟ این چه نظمی است؟ درویش اصلا کوتاه نیاید. هفته سوم با ذوب آهن اینجا بازی نمی کنیم. چمن اینجا هم به درد ما نمی خورد. چمن شهر های بیرون تهران بهتر از آزادی است. درخواست من از درویش این است جایی بازی کنیم که طرفدار بیاید.

دروازه بان پرسپولیس گفت: همه بازیکنان در رختکن گفتیم که هفته سوم در استادیوم آزادی بازی نمی کنیم. ما با طرفدار می خواهیم نتیجه بگیریم. در نیمه دوم دیدید آلومینیوم چه فشاری روی ما آورد. حمایت آن ها به ما انگیزه می دهد.

منبع: فرارو

به "اظهارات تند علیرضا بیرانوند پس از بازی با آلومینیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات تند علیرضا بیرانوند پس از بازی با آلومینیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید