امروز یک بالگرد اورژانس به درخواست مردم برای انتقال مصدوم به اتوبان کرج، قزوین اعزام شد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: یک فروند بالگرد اورژانس برای انتقال مصدوم به اتوبان کرج به قزوین اعزام شد.

امروز یک بالگرد اورژانس به درخواست مردم برای انتقال مصدوم به اتوبان کرج، قزوین اعزام شد

مجتبی خالدی گفت: بالگرد های اورژانس خدمات زیادی به نیازمندان در منطقه ها مختلف کشور به خصوص بیماران صعب العلاج ، انتقال مصدومان و فوریت های پزشکی در طول سال ارائه می دهد.

به گفته وی بزرگترین ناوگان امدادی کشور در اختیار سازمان اورژانس کشور است و این سازمان اقدامات خوبی در زمینه حفظ و ارتقای ارائه خدمات به مصدومان و پوشش کامل منطقه ها مختلف کشور در حوزه اورژانس هوایی انجام داده است.

او اضافه کرد: امروز به درخواست مردم برای انتقال دو مصدوم از اتوبان کرج - قزوین، بالگرد اورژانس حدود ساعت 13 و 20 دقیقه به منطقه اعزام شد. پانزده دقیقه بعد به محل حادثه رسید و دو مرد جوان حدودا 35 ساله و مجهول الهویه را به بیمارستان البرز منتقل کرد. سپس به پایگاه اورژانس هوایی کرج برگشت.

او گفت: کار اورژانس کشور خدمت رسانی به مردم است. هنگامی که مردم با اورژانس تماس می گیرند، یک فایل در سازمان اورژانس برایشان باز می گردد و شرایط محیطی اعم از دسترسی به محل حادثه ، ترافیک و منطقه ها صعب العبور و بعضا نوع فوریت رخ داده به وسیله سازمان اورژانس آنالیز و نسبت به اعزام وسیله مانند موتورلانس، آمبولانس یا بالگرد اورژانس هوایی برای خدمت رسانی به نیازمندان و مصدومان تصمیم گیری می گردد.

وبلاگ پایگاه داده علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امروز یک بالگرد اورژانس به درخواست مردم برای انتقال مصدوم به اتوبان کرج، قزوین اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز یک بالگرد اورژانس به درخواست مردم برای انتقال مصدوم به اتوبان کرج، قزوین اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید