بازگشت میلیاردر ژاپنی به زمین

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، یک میلیاردر ژاپنی به همراه دستیار خود و یک فضانورد روس پس از سفر 12 روزه به ایستگاه فضایی بین المللی، به زمین بازگشتند.

بازگشت میلیاردر ژاپنی به زمین

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، الکساندر میسورکین فضانورد روس در این سفر بازگشت مانند سفر رفت، یاساکو مائه زاوا میلیاردر ژاپنی که در زمینه مد فعال است و دستیارش یوزو هیرانو را همراهی کرد.

آژانس فضایی روسیه در بیانیه ای در سایت اینترنتی خود اعلام نمود پرواز فضاپیمای گردشگری سایوز ام. اس-20 سرانجام یافت. این فضاپیما حدود ساعت 3 و 13 دقیقه به وقت گرینویچ دوشنبه در استپ قزاقستان، در 150 کیلومتری جنوب شرقی شهر ژزکازگان در مرکز قزاقستان به زمین نشست.

این سفر نشان دهنده بازگشت روسیه به گردشگری فضایی پس از یک دهه وقفه است. این بخش که روسیه در برابر شرکت های خصوصی آمریکایی از جمله اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک، جایگاه خود را در آن از دست داده است، بار دیگر مورد توجه قرار گرفته و سود بادآورده بالقوه در پی خواهد داشت.

این سه نفر 12 روز در ایستگاه فضایی بین المللی اقامت داشتند و این میلیاردر ژاپنی فهرستی از صد کار را برای خود مشخص نموده بود که در این سفر انجام دهد.

دستیار این میلیاردر فیلم های ویدئویی از زندگی روزمره شان به اشتراک گذاشت.

این میلیاردر ژاپنی و دستیارش نخستین گردشگران ژاپنی در فضا از سال 1990 محسوب می شوند. در این سال یک روزنامه نگار ژاپنی چند روز در ایستگاه فضایی میر شوروی اقامت داشت.

منبع: فرارو

به "بازگشت میلیاردر ژاپنی به زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت میلیاردر ژاپنی به زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید