بازی Disgaea 7 برای پلی استیشن و نینتندو سوییچ معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، استودیوی Nippon Ichi Software به تازگی از نسخه هفتم مجموعه استراتژی و نقش آفرینی Disgaea رونمایی نموده است.

بازی Disgaea 7 برای پلی استیشن و نینتندو سوییچ معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

Disgaea یک سری نقش آفرینی است که در یک دنیای زیرین یا جهنم متفاوت اتفاق می افتد؛ جایی که شیاطین، فرشتگان، قهرمانان و اربابان شروری در حال پرسه زدن هستند. از زمان انتشار اولین نسخه از این مجموعه در سال 2003، به علت سیستم خاص بازی که به شما امکان انجام هر کاری را می دهد و ارزش تکرار بالای آن، مورد علاقه هواداران نهاده شد و همچنان آی پی اصلی Nippon Ichi Software است.

در Disgaea 7، داستان در دنیایی به نام Hinomoto Netherworld Cluster که از فرهنگ ژاپنی الهام گرفته شده است، جریان دارد. قهرمانان داستان در سراسر دنیا مبارزه خواهند کرد تا بوشیدوی (راه و رسم سامورایی) از دست رفته خود را بدست آورند. شخصیت های بسیاری که به وسیله تیکیتو هارادا (Takehito Harada) طراحی شده اند، در این نسخه حضور پیدا خواهند کرد و ارزش تکرار بالا در کنار سیستم های مبارزات فوق العاده بازی بهبود یافته اند.

از منطقه ها مهم بازی می توان به Onsen Netherworld، جایی که چشمه های آب گرم به جای آب، ارواح شیطانی را بیرون می اندازند، Sardine Netherworld و Shikoku Netherworld اشاره نمود. Shikoku Netherworld دارای گردابی غول پیکر است که کشتی های شیطان های بی شماری را نابود می نماید. البته منطقه ها مختلف دیگری نیز وجود دارند که از المان های متمایزی برخوردار هستند. هینوموتو از زمان ورود دریاسالاری شیطانی و نیروی دریایی او تغییر نموده است.

از شخصیت های مهم بازی نیز می توان به فوجی (Fuji)، یک شیطان فقیر، عاشق پول و تنبل که هر زمان که احساسات انسانی مانند عشق، دوستی و همدردی را احساس می نماید، مجبور است خون سرفه کند و پیریریکا (Piririka)، مدیر عامل جوان یک شرکت که از یک دنیای زیرین دیگر می آید، اشاره نمود. شخصیتی به نام Ao نیز وجود دارد که ادعا می نماید دختر فوجی است. از طرفی Wey-yasu ،Seefour ،Suisen و Higan Zesshousai نیز حضور دارند.

سری Disgaea به خاطر سیستم مبارزات و سیستم ارتقای سطح به نوعبی بی نهایت شخصیت های خود معروف شده است. در Disgaea 7، این المان ها با یک سیستم تازه بیشتر تقویت شده اند. سیستم تازه با نام Dodeka MAX شخصیت ها را آنقدر قدرتمند و بزرگ می نماید که چندین دشمن را با یک ضربه قدرتمند شکست می دهند. در صورتی که در این سیستم به نهایت قدرت شخصیت دست پیدا کنید، نقشه را ویران خواهید کرد!

در بازی بعلاوه در کنار شخصیت ها، شمشیرها نیز ارتقا و تغییر پیدا می نمایند. به عنوان مثال شما می توانید شمشیرهایی بسازید که هنگام خوردنشان مقدار سلامتی شما را افزایش دهد. به طور کلی تنوع زیادی در ساخت آیتم های مختلف وجود دارد که بسته به سلایق خود می توانید از آن ها بهره ببرید.

مکانیکی به نام تناسخ (Reincarnate) نیز در بازی وجود دارد. تناسخ سطح شخصیت های شما را به 1 برمی گرداند، اما بعضی از مهارت هایی که قبل از تناسخ کسب نموده اید، در شخصیت شما به جای مانده و او را قوی تر می نماید. شما می توانید بارها از این قابلیت بهره ببرید و شخصیت خود را در زمینه های خاصی تقویت کنید.

از طرفی با تسلط بر سلاح ها، مهارت های ویژه ای را باز خواهید کرد. هفت نوع سلاح در بازی وجود دارند که استفاده مکرر از آن ها مهارت ویژه خاصی را باز خواهد نمود. 45 شخصیت نیز در Disgaea 7 حضور خواهند داشت که بیشترین تعداد شخصیت در تاریخ این سری محسوب می گردد.

بازی Disgaea 7 در 26 ژانویه 2023 (6 بهمن 1401) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. نسخه کالکتورز بازی شامل دیسک موسیقی های بازی، آرت بوک 45 صفحه ای کاملا رنگی به همراه یک جعبه بسته بندی ویژه خواهد بود. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Disgaea 7 برای پلی استیشن و نینتندو سوییچ معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Disgaea 7 برای پلی استیشن و نینتندو سوییچ معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید