تحقیقات مشترک صنعتی برای توسعه نانومحصولات تازه

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، شرکت اینتگران تکنولوژیز (Integran Technologies) با شورای ملی تحقیقات کانادا (NRC) برای فناوری نانولوله کربنی (CNT) و نانولوله نیترید بور (BNNT) قرارداد مجوز تحقیقات (research license agreement) منعقد کرد.

تحقیقات مشترک صنعتی برای توسعه نانومحصولات تازه

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ پایگاه داده، شرکت اینتگران تکنولوژیز اعلام نمود که با شورای ملی تحقیقات کانادا، به عنوان بزرگترین سازمان تحقیق و توسعه فدرال کانادا، قرارداد مجوز تحقیقات منعقد نموده است. این توافقنامه به پتنت های شورای ملی تحقیقات کانادا و دانش فنی نانولوله های کربنی (CNT) و نانولوله های نیترید بور (BNNT) مربوط می گردد.

شورای ملی تحقیقات کانادا و شرکت اینتگران تکنولوژیز، با یاری اقتصادی برنامه راهکار های نوآورانه کانادا (قرارداد 31103-212430/001/SI)، در توسعه روش های فراوری مقیاس پذیر برای پارچه های ترموپلاستیک حاوی بار های بالای نانولوله ها همکاری نموده اند.

جینو پالمبو مدیرعامل شرکت اینتگران تکنولوژیز می گوید: این توافق با شورای ملی تحقیقات کانادا یک پیشرفت طبیعی از یک رابطه چند ساله دوجانبه سودمند بین دو سازمان ما است و ارزش فناوری شورای ملی تحقیقات کانادا را که به وسیله پتنت های متعدد در آمریکا و کشور های دیگر محافظت می گردد، به رسمیت می شناسد. شرکت اینتگران تکنولوژیز در نظر دارد پارچه های نانوکامپوزیت نو را توسعه داده و فراوری کند که برای این کار از فناوری های شورای ملی تحقیقات کانادا و فناوری نانو متالورژیکی (NanovateTM) شرکت اینتگران تکنولوژیز بهره می برد. این پارچه های چند منظوره می توانند برای فراوری محصولات متعددی که به مقاومت در برابر ضربه و سایش احتیاج دارند، به کار رود. بعلاوه این ترکیب فناوری مزایای عملکردی دیگر مانند مقاومت در برابر شعله و محافظ EMI را برای محصول نهایی به ارمغان می آورند.

شرکت اینتگران تکنولوژیز یکی از رهبر جهانی در فناوری های نانو متالورژی پیشرفته است که به طیف گسترده ای از مشتریان با راهکار های پیشرفته و محصول به وسیله تحقیق و توسعه، فروش مواد، ساخت قراردادی و صدور مجوز فناوری خدمات ارائه می نماید. شرکت اینتگران تکنولوژیز برای بیش از بیست سال پیشرو در توسعه فناوری نانو متالورژی بوده است و به علت فزونی در توسعه فناوری مواد و تجاری سازی معروفیت بین المللی پیدا نموده است. شرکت اینتگران تکنولوژیز دارای حقوق مالکیت معنوی برای فراوری ارزان نانوساختار های متالورژیکی با بیش از 250 پتنت ثبت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تحقیقات مشترک صنعتی برای توسعه نانومحصولات تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات مشترک صنعتی برای توسعه نانومحصولات تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید