تور والیبال ساحلی بندرعباس، فدراسیون والیبال ایران در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال گفت: برای زمان برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس، با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم و منتظر پاسخ آن ها هستیم.

تور والیبال ساحلی بندرعباس، فدراسیون والیبال ایران در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، علی فتاحی درباره آخرین شرایط برگزاری تورجهانی سه ستاره بندرعباس گفت: روز گذشته با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور، برای زمان برگزاری این رویداد ساحلی با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم.

وی درباره مسائل مطرح شده از سوی فدراسیون برای تورجهانی سه ستاره بندرعباس، گفت: فدراسیون جهانی والیبال، حساسیت خاصی روی برگزاری تورهای جهانی به ویژه سه ستاره به بالا دارد و فدراسیون والیبال ایران نیز از برنامه زمان بندی شده برای برگزاری این مسابقات، جلوتر است.

فتاحی توضیح داد: تا کنون جلسات متعددی با استاندار استان هرمزگان و مسئولین ورزشی استان برگزار کردیم و بازدیدهای اجرا شده نشان می دهد که مراحل کار، به خوبی در حال پیشروی است و از نظر برگزاری، هیچ مسئله ای خاصی نداریم اما مهمترین دلیل مکاتبه جدید، نگرانی های موجود از گسترش بیماری کرونا است.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال با اشاره به آمارهای رسمی شیوع و گسترش این بیماری در کشور و حتی در شهر بندرعباس، گفت: به دلیل شیوع کرونا، بعضی ایرلاین ها از جمله هواپیمایی ترکیه، پرواز های خود به ایران را با محدودیت همراه کردند و بیشتر تیم های شرکت کننده نیز برنامه ورودشان به تهران با این ایرلاین بوده است.

وی با یادآوری لغو تور جهانی چین گفت: فدراسیون همه کارهای لازم برای برگزاری تور جهانی سه ستاره بندرعباس را به نحو احسن انجام داده است و حتی بلیت مورد احتیاج تیم ها برای اعزام از تهران به بندرعباس را تهیه نموده است. امروز در فدراسیون جهانی جلسه برای آنالیز این موضوع برگزار می گردد و تصمیم گیری نهایی، با مسئولان فدراسیون جهانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تور والیبال ساحلی بندرعباس، فدراسیون والیبال ایران در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور والیبال ساحلی بندرعباس، فدراسیون والیبال ایران در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید